Campania de comunicare desfasurata la nivel international in Marea Britanie, Franta si Romania, poarta semnatura celebrului regizor Dexter Fletcher si are la baza insight-uri asupra dorintelor reale pe care clientii le au. #IncepeCevaNou este un concept global, nascut dintr-o idee simpla – "Home is where your heart is".
In Romania, gama unificata de gradina Denia va fi disponibila incepand cu 8 aprilie, data la care va fi lansat un nou spot TV. Spotul este creat pornind de la studii ample care au aratat ca in orice colt al Europei, oamenii au aceleasi asteptari in materie de amenajari exterioare.
"Lumea din jurul nostru se schimba, iar acest lucru are un impact important asupra modului in care clientii nostri isi duc viata. in ultimii doi ani, Kingfisher a realizat mai multe cercetari la nivel de grup, in peste 20.000 de case din Europa, cu scopul de a intelege si cunoaste mai bine clientul - studiile au inclus peste 3.000 de discutii avand ca element principal viziunea consumatorilor despre imbunatatirea locuintei.
Dorim sa ajutam si sa ii inspiram pe oameni sa realizeze mai mult. Punctul nostru de pornire au fost clientii si nevoile lor - noile noastre produse sunt bazate pe Oameni Reali, care au Case Reale si Nevoi Reale - si este important ca prin campaniile noastre sa reflectam acest lucru, a declarat Andreea Balanescu, Marketing Director Brico Depot Romania .
Odata cu aparitia noului catalog, valabil in perioada 8-20 aprilie, clientii pot achizitiona noul mobilier de gradina Denia, ce respecta cei mai importanti factori pentru amenajarea spatiului exterior: materiale de calitate care rezista la intemperii si la conditiile de mediu, produse usor de instalat, ghiduri si POS pentru explicarea etapelor principale ale proiectului. Mobilierul cuprinde masa extensibila, scaune pliabile, banca si lada perne. Aceasta poate constitui un spatiu aditional de stocare avand si functionalitate de masa si banca.
Produsele sunt usor de asamblat si depozitat, si sunt realizate din lemn certificat si rezistent.
Totodata, in aceasta perioada, clientii pot achizitiona noile sisteme de furtune, derulatoare si conectica din marca Verve, plante de sezon, masini de tuns iarba, dar si solutii adaptate santierelor, ce acopera o gama completa de materiale de constructii, instalatii si amenajare.
In Romania, campania va rula intre 8 si 20 aprilie, in cele 15 magazine Brico Depot la nivel national.
Advertorial