Doua autoritati ale statului, o privata si o . Acestea sunt cele patru locuri unde pot face clientii nemultumiti de banci, scrie Captal.
Autoritatea Nationala pentru Protectia Consumatorului ramane principala institutie care poate ajuta clientii persoane fizice in relatia cu bancile. Cele mai frecvente reclamatii pe care le primeste ANPC, o buna parte finalizate prin amenzi aplicate institutiilor de credit, vizeaza majorarea ilegala a dobanzilor sau a comisioanelor, inchiderile de cont neoperate la timp sau promotiile inselatoare de tipul bonusurilor pentru depozite sau al dobanzilor initiale mici.
(citeste continuarea pe Capital.ro)
#banci #credite si leasing #clienti #nemultumit #ong-uri #anpc
Ghidul clientului bancar nemultumit
Ghidul clientului bancar nemultumit Doua autoritati ale statului, o institutie privata si o organizatie nonguvernamentala. Acestea sunt cele patru locuri unde pot face reclamatii clientii nemultumiti de banci, scrie Captal.- 2010-01-20 2010-01-20
Articole din financiar
Cauta-ti perechea