Pro TV a vrut sa-i transforme pe Irinel si Monica
Columbeanu in vedete proteviste. Pentru exclusivitatea nasterii primului copil al cuplului, postul din Pache Protopopescu a facut o oferta impresionanta, respinsa totusi de miliardarul Columbeanu, anunta XMagazin in editia din acesta saptamana.
Negocierile cuplului Columbeanu cu Pro TV au inceput intr-o perioada in care ratingul emisiunii "No Comment" este in cadere libera, iar omul de afaceri a declarat ca nu a primit la timp banii prevazuti in contractul cu
B1Tv . In plus, cameramanii care au stat in compania celor doi soti s-au plans ca doamna Columbeanu ii trateaza ca pe slugile personale, refuzand sa fie filmata si trantindu-le usa in nas atunci cand ramane singura acasa.
DOVEZI DE PRIETENIE
Revista XMagazin relateaza ca Irinel Columbeanu a trecut peste nemultumirile financiare si a refuzat oferta generoasa a Pro TV-ului de dragul prieteniei care il leaga de boss-ul
B1 TV ,
Bobby Paunescu . Astfel, mult ravnitul eveniment obstetrico-monden din familia Columbeanu va creste in luna ianuarie ratingul aceleiasi televiziuni care a transmis in direct si nunta cuplului din vara acestui an. Mai multe detalii despre acest subiect puteti afla din XMagazin.
FENOMENUL MONICA
Chiar daca in ultima vreme s-a retras din viata mondena, Monica Columbeanu a devenit si subiect de carte. Ea este descrisa ca "fenomen social" in lucrarea "Victima modei", semnata de jurnalistul de moda Ovidiu Buta. "Monica este abordata din punctul de vedere al acestei noi mode care exista, in care barbatul investeste in femeie si o face un fel de prelungire si afis al prosperitatii sale", spune Ovidiu Buta.