Avionul se deplasa de la Nisa catre Geneva si s-a confruntat cu turbulente severe, ceea ce a facut ca pilotii sa renunte la prim incercare de aterizare.
Dupa aterizarea esuata de pe aeroportul din Geneva, pilotii au vizat initial o aterizare de siguranta pe aeroportul din Basel, insa la doar 400 de metri au renuntat la aterizare din cauza rafalelor de vant puternice.
Pe masura ce treceau granita cu Gemania, echipajul a observat ca rezervorul este aproape gol. Acestia au declarat situatie de urgenta si au fost nevoiti sa gaseasca o solutie rapida si sigura pentru a ateriza in situatii critice. Deoarece nu se mai puteau intoarce spre Basel, au fost nevoiti sa aterizeze in Germania.
Echipajul a efectuat o aterizare de urgenta pe aeroportul din Zurich, in jurul orei 20:20. In momentul aterizarii, avionul mai avea combustibil pentru 18 minute de zbor, in conditii optime, deoarece in timpul turbulentelor, consumul de kerosen este semnificativ mai mare.