Social

#magazin #ingrijire copil #mama #copii

S-a lansat un nou magazin online cu oferte exclusive si solutii complete pentru ingrijirea copilului

Mama.ro este un magazin online cu produse dedicate copiilor si parintilor, un marketplace cu solutii complete si oferte create special pentru parinti. Competitia in acest domeniu este foarte mare, iar multi sunt de parere ca deschiderea unui astfel de magazin poate fi o miscare riscanta. Totusi, Laurian Sandru, managing partner la Mama.ro, este convins ca noul marketplace va atrage atentia parintilor si ca va deveni unul dintre magazinele lor favorite. Acesta ne-a raspuns la cateva intrebari si ne-a povestit despre obiectivele de viitor ale Mama.ro:

 

1. Credeti ca veti putea sa deveniti unul dintre competitorii principali in aceasta nisa?

„Avem experienta de 10 ani in e-commerce, deci am avut ocazia sa urmarim indeaproape piata si implicit, neajunsurile ei. Stim ca exista multe magazine care vand produse dedicate copiilor si bebelusilor, dar am facut pasul de a deschide Mama.ro pentru ca ne bazam pe experienta noastra si pentru ca vom oferi parintilor ceea ce le trebuie: solutii complete.

Prin solutii complete, ne referim la faptul ca parintii gasesc in magazinul nostru toate articolele de care au nevoie pentru igiena, siguranta si ingrijirea copilului. De la mobilier pentru copii, pana la spatii de joaca din lemn pentru curte, am pus la dispozitie produse din mai multe categorii, asa incat sa nu mai fie nevoie sa vizitati magazine diferite si sa faceti comenzi separate.

Suntem convinsi de calitatea produselor noastre, dar mai este ceva despre care vreau sa mentionez. Atunci cand devii parinte, ai foarte multe intrebari si foarte multe temeri. Pentru ca vrem sa punem bazele unei comunitati informate, ne-am hotarat sa deschidem si o sectiune de blog. Acolo veti gasi articole scrise cu sprijinul unor medici, nutritionisti, psihologi si sportivi. Incercam sa abordam subiecte de interes in randul parintilor moderni. Dorinta de a avea o relatie mai buna cu copilul lor si depresia postpartum sunt doar doua dintre problemele si dilemele parintelui modern, pe care incercam sa il spijinim prin articole informative si utile.”

2. Care este misiunea magazinului Mama.ro si ce planuri de viitor aveti?

„Inca de cand am luat decizia sa deschidem acest magazin, misiunea a fost sa devenim favoritii parintilor. Cum? Oferindu-le o gama completa de produse pentru copiii lor, fie ca vorbim despre igiena, divertisment sau monitorizarea sanatatii. Nu am omis niciunul dintre aceste aspecte cand am conturat oferta magazinului. Avem un catalog diversificat, in care am inclus produse care se adapteaza la nevoile actuale si la cerintele de calitate ale parintilor.

Cat despre planurile de viitor, ne-am conturat deja cateva perspective. Avem in jur de 40.000 de produse care urmeaza sa fie listate si pe care veti putea sa le cumparati din magazinul nostru. La capitolul vanzari, pentru 2024 preconizam o crestere de 60% in piata e-commerce si pentru 2025 – al doilea an de actvitate al magazinului – avem un plan de vanzari de 2.000.000 euro.”

3. Cum va pozitionati pe piata din punct de vedere al preturilor?

„Asa cum spuneam si mai devreme, avem o oferta foarte variata de produse. Asta inseamna ca la Mama.ro veti gasi articole accesibile ca pret, dar si produse premium. Punem accent pe calitate si vrem sa oferim o experienta de cumparare pozitiva. Livrarea rapida si ofertele exclusive ne ajuta sa bifam accest obiectiv.

Nu ne concentram pe o politica de preturi mici. Vrem sa oferim calitate si sa livram produse care ies in evidenta prin durabilitate si prin valoarea pe care o aduc pe termen lung. De exemplu, caruciorul pentru bebelusi implica o investitie destul de mare. Daca achizitionezi de la bun inceput un echipament de calitate, ai toate sansele sa il folosesti si pentru urmatorul copil, fara ca produsul sa se fi degradat. Sa luam exemplul carucioarelor 3 in 1. Aceste echipamente sunt multifunctionale si automat ca au un pret mai mare, dar elimina din start nevoia de a face trei achizitii diferite. Caruciorul, landoul si scoica sunt integrate intr-un singur produs, asa ca s-ar putea sa iesi mai bine cand faci calculul final.”

4. Ce oferte speciale putem gasi in oferta Mama.ro?

„Ne dorim sa oferim parintilor acces la preturi convenabile si posibilitatea de a economisi bani atunci cand fac cumparaturi pentru copii. Stim cu totii cat de costisitoare sunt sesiunile de shopping pentru copii, indiferent de varsta lor. Tocmai de aceea, in colaborare cu furnizorii nostri, venim saptamanal cu o serie de oferte exclusive. E vorba despre niste oferte pe care le veti gasi doar la Mama.ro, pentru ca au fost stabilite cu furnizorii doar pentru acest magazin.”

Mama.ro isi propune sa ofere o experienta pozitiva de shopping pentru parintii care isi doresca sa investeasca in produse de calitate pentru copiii lor. Perspectivele pentru viitor sunt promitatoare si marketplace-ul se dezvolta cu pasi repezi, motiv pentru care credem ca are sanse sa devina unul dintre competitorii principali din aceasta nisa.  

FOTO: mama.ro

Advertorial

Urmareste Acasa.ro pe Facebook! Comenteaza si vezi in fluxul tau de noutati de pe Facebook cele mai noi si interesante articole de pe Acasa.ro.

  •  
  •  

Articol scris de

Vezi toate articolele

Articole din social

Top

Cauta-ti perechea