Social

# birouri de inchiriat #inchiriere birouri #birouri #bucuresti

Birouri de inchiriat in Bucuresti care te ajuta sa cresti gradul de motivatie a angajatilor

Conditiile in care angajatii unei companii sunt nevoiti sa isi desfasoare activitatea profesionala se reflecta in mod direct asupra rezultatelor pe care acestia le au in cadrul societatii. Din acest motiv, angajatorii au ajuns sa acorde o atentie mai mare modului in care aleg spatiile de birouri de inchiriat in Bucuresti.

O analiza de piata efectuata cu profesionalism a devenit o necesitate, pentru ca angajatorii sa poata lua o decizie care sa reflecte atat interesele angajatilor, cat si ale companiei. In urma analizelor de piata, efectuate de reprezentantii agentiei imobiliare ESOP Consulting, s-au concretizat cateva aspecte de care un angajator trebuie sa tina cont atunci cand alege spatiile de birouri de inchiriat Bucuresti.

Iata care sunt beneficiile si facilitatile unor birouri care te vor ajuta sa cresti gradul de motivatie a angajatilor:

  • amplasare – accesul facil la mijloacele de transport in comun si conexiunile cu orasul se afla, incontestabil, in topul dorintelor angajatilor. Alegerea unor birouri de inchiriat in Bucuresti in business park-uri situate central sau care sa asigure conexiuni de transport rapid si facil cu centrul orasului a devenit un must. De exemplu, business park-urile Timpuri Noi Square si U Center au demonstrat viabilitatea si nevoia de inchiriere in zone cat mai aproape de centrul orasului, cat si de cartierele obisnuite ale Capitalei.
  • spatii verzi – in prezent, aceasta facilitate se afla in topul solicitarilor clientilor care cauta spatii de birouri de inchiriat in Bucuresti. Spatiile verzi ofera un plus de prospetime mediului de lucru si contribuie la crearea unei atmosfere de lucru mai sanatoasa si mai productiva.

“O parte dintre beneficiile spatiilor verzi din proximitatea birourilor sunt plimbarile si relaxarea, care ajuta angajatii sa profite cu adevarat de pauzele din timpul programului si sa petreaca timp impreuna, inclusiv dupa program prin plimbari sau participari la diferite sporturi care pot contribui la cresterea coeziunii echipei. Aceasta nevoie de natura mai aproape de fiecare dintre noi devine din ce in ce mai prezenta in cerintele angajatilor dupa 2 ani de restrictii sanitare si implicit in cerintele firmelor care cauta sa inchirieze spatii noi de birouri in aceasta perioada”, afirma Alexandru Petrescu, Managing Partner la ESOP Consulting.

  • design flexibil – aceasta facilitate oferita de dezvoltator permite chiriasilor sa personalizeze spatiul de birouri de inchiriat din Bucuresti in functie de nevoile si activitatea companiei lor. Astfel, angajatii tai vor putea lucra in regim open space sau in birouri private, pentru un plus de intimitate.

In cazul in care te gandesti sa oferi un nou inceput companiei tale in 2024 si sa faci un up-grade al spatiilor de birouri de inchiriat in Capitala, nu ezita sa soliciti o analiza de piata personalizata specialistilor in domeniu. Astfel, vei reusi nu doar sa cresti performantele companiei, ci si nivelul de satisfactie a angajatilor.

FOTO: pixabay.com

Advertorial

Urmareste Acasa.ro pe Facebook! Comenteaza si vezi in fluxul tau de noutati de pe Facebook cele mai noi si interesante articole de pe Acasa.ro.

  •  
  •  

Articol scris de

Vezi toate articolele

Articole din social

Top

Cauta-ti perechea