Fitness

#exercitii fizice #stretching

Exercitii de stretching la birou

Atunci cand petreci ore in sir la birou, asezat intr-un scaun, intregul tau corp are de suferit din cauza lipsei de miscare. Spatele te doare, gatul este aproape intepenit, umerii sunt incordati, iar incheieturile mainilor sunt parca mai inflexibile ca niciodata. Din fericire, poti face cateva exercitii de stretching chiar la birou, fara sa atragi atentia colegilor si fara sa deranjezi pe cineva.


Umerii sus


Ridica umerii sus (exact ca atunci cand nu stii sa dai un raspuns) si tine-i asa timp de 10 secunde, apoi relaxeaza-i. Exercitiul se face in serii de cate trei, ori de cate ori simti nevoia. Imediat te vei simti mai bine si vei observa ca se va reduce din tensiunea acumulata.

Sursa foto: about.com
 

Bratele inainte


Ridica bratele la nivelul umerilor, incruciseaza-le si intinde-le in fata ca si cum ai vrea sa prinzi ceva. Capul se tine in jos, intre brate. Acest exercitiu detensioneaza atat umerii cat si gatul, asadar vei impusca doi iepuri dintr-o lovitura.
Este recomandat sa stai in aceasta pozitie aproximativ 10 secunde si sa repeti exercitiul de trei ori pe zi.

Sursa foto: about.com

 

Intoarce-ti trunchiul


Cum stai pe scaun cu genunchii inainte, intoarce-ti trunchiul la 90 de grade si mentine-te in aceasta pozitie cel putin 5 secunde, dupa care intoarce-te in partea opusa. Vei simti o durere usoara, dar trebuie sa stii ca aceasta este cauzata tocmai de lipsa de miscare si de efortul pe care il depune corpul tau.


Daca vei repeta zilnic acest exercitiu, ori de cate ori vei simti nevoia, nu doar ca te vei simti mai bine, dar vei scapa si de tensiunea musculara acumulata.

Sursa foto: about.com

 

Intinde bratele


Incruciseaza-ti mainile si ridica-le cat poti de sus, deasupra capului. Este o pozitie destul de solicitanta, iar acest lucru se va simti imediat, cand bratele vor incepe sa te doara. Nu te forta si lasa mainile pe langa corp imediat ce simti nevoia. Repeta exercitiul de cateva ori si vei simti rapid cum umerii tai se vor relaxa.

Repeta exercitiul de trei ori pe zi.

Sursa foto: about.com


 


Relaxeaza-ti incheieturile


Ridica bratul drept la nivelul umerilor, indreapta palma in pozitie verticala, iar cu mana stanga preseaza incheietura in jos si tine-o asa timp de 5 secunde, dupa care repeta exercitiul la mana cealalta. Acest exercitiu este benefic in special persoanelor care lucreaza la birou, care scriu foarte mult sau care tasteaza la computer.


Repeta exercitiul ori de cate ori simti nevoia sa-ti relaxezi incheieturile mainilor.

Sursa foto: about.com

 

Indoaie gatul


Tensiunea care se acumuleaza la nivelul gatului iti poate provoca dureri de cap sau ameteala. Exercitiul pentru relaxarea muschilor de la nivelul gatului este foarte simplu: lasa capul intr-o parte ca si cum ai vrea sa iti atingi umarul si tine-l in aceasta pozitie 5 secunde, dupa care lasa-l in partea opusa.


Repeta exercitiul de cel putin trei ori pe zi.

Sursa foto: about.com

 

Piciorul peste genunchi


Stii acea pozitie tipic masculina in care un picior sta deasupra genunchiului? Ei bine, acest exercitiu elibereaza tensiune de la nivelul picioarelor, iar partea cea mai buna este ca il poti face pe sub birou,  fara ca vreo persoana sa bage de seama.


Poti sta in aceasta pozitie oricat, oricand simti nevoia.

Sursa foto: about.com

 

Urmareste Acasa.ro pe Facebook! Comenteaza si vezi in fluxul tau de noutati de pe Facebook cele mai noi si interesante articole de pe Acasa.ro.

  •  
  •  

Articol scris de

Vezi toate articolele

Articole din fitness-aerobic

Expertul Acasa.ro, dr Cristina Ciuca, medic oftalmolog

Experti Sanatate

Expertul Acasa.ro, Ana Ionita - consilier in nutritie: Cum sa iti stimulezi imunitatea toamna?

Experti Sanatate

Sfatul expertului


Citeste pe ele.ro

Top

Cauta-ti perechea

Sfatul expertului

Expertul Acasa.ro, Ana Ionita - consilier in nutritie: Sfecla rosie, aliat de nadejde in curele de slabit

Expertul Acasa.ro, Ana Ionita - consilier in nutritie

Pune o intrebare