Retailul alimentar a scazut anul trecut cu 5% in volum fata de 2008 , pe o piata pe care vanzarile in retelele mari de magazine si-au continuat cresterea, inregistrand un avans de 8%, arata un studiu realizat de compania de cercetare MEMRB in 2009 .
Cea mai mare scadere au inregistrat-o bauturile, de 15% in volum. Berea si bauturile racoritoare carbonatate - cele mai mari segmente din piata de profil - au avut scaderi de 20%, respectiv de 16% in intervalul mentionat.
La randul lor, detergentii - unul dintre cele mai mari segmente din sectorul bunurilor de larg consum nealimentare, si-au diminuat vanzarile cu 18% anul trecut fata de 2008, iar cea mai mare piata din FMCG , tigarile, s-a contractat cu 12%, tot in volum.
(citeste continuarea in Ziarul Financiar)
Romanii au renuntat cel mai mult in 2009 la detergenti, sapun si bauturi
Romanii au renuntat cel mai mult in 2009 la detergenti, sapun si bauturi Retailul alimentar a scazut anul trecut cu 5% in volum fata de 2008, pe o piata pe care vanzarile in retelele mari de magazine si-au continuat cresterea, inregistrand un avans de 8%, arata un studiu realizat de compania de cercetare MEMRB in 2009.- 2010-02-08 2010-02-08
Articole din financiar
Cauta-ti perechea