Mihaela Radulescu a primit o propunere mai mult decat tentanta de la o companie financiar-bancara. Potrivit ultimului numar al revistei Ciao!, care a aparut ieri pe piata, vedetei TV i s-a propus sa fie imaginea respectivei companii in schimbul sumei de 1.000.000 de euro! Ciao! a dezvaluit ca Mihaela s-a intalnit deja cu stafful firmei, care i-a pus in fata o oferta incredibila. Daca ar accepta-o, prezentatoarea emisiunii "
Duminica in familie " de la Antena 1 isi va asocia imaginea cu numele companiei in spoturi video,
audio si in outdoor. Pana acum, Mihaela Radulescu a fost, cu succes, imaginea mai multor branduri. Fie ca a vandut cafeaua Jacobs, sampoanele Pantene, uleiul Floriol, servicii de telefonie mobila, lenjeria
I.D. Sarrieri , pensiile Aviva, masinile Toyota
Prius Hybrid sau ghidul
Pagini Aurii , vedeta a adus un castig urias firmelor care comercializeaza aceste produse.
Ciao! a aratat ca, in cazul sampoanelor Pantene, Mihaela a inregistrat o premiera: a incheiat patru contracte consecutive de imagine, situatie fara precedent in politica de marketing a companiei. Pretul minim pentru care prezentatoarea "Duminicii in familie" face o reclama este de 50.000 de euro. Deocamdata, Mihaela Radulescu n-a dat un raspuns companiei care a ofertat-o cu un milion de euro, intrucat una dintre conditii ar fi ca, in perioada cat se afla sub contract, sa nu mai munceasca in televiziune, lucru la care vedeta pare sa nu poata renunta.
Pentru mai multe stiri despre vedete si mondenitati aboneaza-te la
Newsletter-ul de stiri mondene Acasa.ro