Stiinta & Tehnologie

Mercedes SLC si SL, cadre din aluminiu

Mercedes SLC programat pentru lansare in 2010 va fi construit pe structura din aluminiu . Constructorul german incearca sa reduca astfel greutatea sportivei si implicit consumul de combustibil si nivelul noxelor esapate. SLC se doreste un competitor direct al Audi R8 si va fi construit de Mercedes impreuna cu una din diviziile celor de la AMG, HWA. Sportiva va avea motorul asezat central si este posibil sa fie gata pentru Frankfurt, in 2009. SLC din aluminiu si fibra de carbon Inginerii de la Mercedes cred ca SLC in aceasta varianta va fi mai manevreabil decat aceeasi masina construita cu materiale clasice. Pentru a trage cat mai mult in jos la cantar, constructia SLC va ingloba si fibra de carbon. Reversul medaliei folosirii tehnologiei si materialelor de ultima generatie este un pret relativ mare in comparatie cu rivalul de la Audi. Mercedes SLC va fi mai scump – in varianta de baza – cu aproximativ 15 mii de euro fata de R8. In varianta de top, SLC va dispune de un propulsor AMG – in faza de dezvoltare – de 700 de CP. Mercedes a anuntat ca va produce aproximativ 4-5 mii de masini SLC anual, insa numarul poate creste daca vor exista suficiente capacitati de productie. Un exemplu in acest sens este cererea de R8-uri care a depasit cu mult oferta celor de la Audi. Dar si SL Deocamdata la stadiul de proiect, noul model SL – asteptat abia in 2012 – va ingloba aceeasi tehnologie bazata pe aluminiu. Schimbarea va ajuta LS-ul sa fie mai usor, lupta cu kilogramele fiind foarte importanta incepand cu 2012, anul in care vor intra in vigoare noile norme europene privind poluarea. Aluminiul este deja folosit in constructia limuzinelor Jaguar si Audi A8 .

Urmareste Acasa.ro pe Facebook! Comenteaza si vezi in fluxul tau de noutati de pe Facebook cele mai noi si interesante articole de pe Acasa.ro.

  •  
  •  

Articol scris de

Vezi toate articolele

Articole din stiinta-tehnologie

Top

Cauta-ti perechea