Astfel, clientii nu mai pot sa se aboneze la varianta Basic, care era cea mai ieftina optiune disponibila pana in prezent. Cu toate acestea, cei care sunt deja abonati la acest pachet pot continua sa-l utilizeze, insa nu vor mai putea face noi abonari.
Pana acum, abonamentul Netflix Basic costa 10 dolari canadieni pe luna. Insa, in urma acestei schimbari, cea mai ieftina optiune disponibila va fi Basic with Ads, la pretul de 6 dolari pe luna. Aceasta versiune va oferi o functionalitate mai redusa, mai putin continut si va include reclame.
Aceasta mutare este una logica pentru Netflix, deoarece in primele luni ale acestui an au observat ca veniturile per utilizator aduse de varianta cu reclame sunt mai mari decat cele generate de versiunea Basic. Prin urmare, este de inteles ca Netflix incearca sa incurajeze utilizatorii sa opteze pentru variantele cu reclame, deoarece acestea aduc companiei mai multi bani.
Este posibil ca acest trend sa fie observat in curand si in cazul altor servicii de streaming care ofera o optiune cu reclame.