Social

#Bristot 100 de ani # manifest pentru pasiune #Bristot #cafea

Manifest pentru pasiune: Bristot la 100 de ani de excelenta in productia cafelei

De mai bine de 100 de ani, Bristot reuseste sa obtina cele mai bune ingrediente pentru a livra aceeasi calitate si pasiune in fiecare ceasca de cafea. Este un proces continuu, prin care cunostintele si abilitatile sunt mereu imbunatatite, iar dorinta de perfectiune este cea care alimenteaza acest motor.

 

Bristot este capabil sa ofere o experienta completa, nu numai o cafea excelenta. Fiind un catalizator al zilelor pline de energie, acesta promoveaza increderea in fortele proprii si se pozitioneaza ca un endorser al pasiunii.

Bristot reprezinta un brand autentic italienesc, un puternic promotor al culturii de cafea. El nu ofera numai o cafea buna, ci ofera o cafea excelenta, iar acest lucru rezulta din sincera pasiune insuflata in procesul complet al devenirii sale: de la planta pana in ceasca. Mai mult decat atat, cafeaua Bristot este stimulentul celor care stiu ca viata este despre gusturi bune, esente intense si autenticitate”, completeaza Ruxandra Nadia Cord, Marketing Manager, Bristot Romania.

Cum devine o mostenire de un veac relevanta si actuala pentru iubitorii de cafea

Cafeaua reprezinta un produs de baza indispensabil in cultura Italiei, iar aceasta caracteristica se poate observa in toate aspectele vietii oamenilor. Un secol de invatare si de perfectionare a dus la inradacinarea unei traditii: cea a producerii de cafea autentica italieneasca. Iar Bristot face acest lucru mai bine ca oricine. Astfel, si-a asumat rolul de a impartasi toate cunostintele acumulate si dincolo de maiestuosii munti Dolomiti, pentru ca orice iubitor de cafea sa se bucure de aceeasi  calitate desavarsita. In Romania exista marele avantaj al faptului ca romanii sunt fast adopters si au reusit cu brio sa isi educe gustul din ce in ce mai bine in ultimii ani.

From bean to cup, Bristot parcurge cinci pasi de control al calitatii. Totul incepe cu testarea si aprobarea mostrelor boabelor de cafea din tara de origine. Apoi, se mai efectueaza o verificare la sosirea in tara a boabelor, din care se preleva o mostra pentru a fi trimisa la Belluno, orasul de la poalele Dolomitilor in care s-a fondat Bristot. Cea de-a doua mostra este testata la prajitorie, dupa care, expertii degustatori verifica saptamanal fiecare blend de cafea. Astfel, calitatea este dincolo de asteptari.

Do it with passion. Pasiune in fiecare picatura

„Cafeaua este mai mult decat o bautura cu multiple beneficii. Spre exemplu, aceasta este o sursa importanta de antioxidanti si nutrienti, sprijina sistemul imunitar si contine o cantitate benefica de niacina, adica vitamina B3. Pe langa toate aceste avantaje, cafeaua este o stare de spirit, o punte de legatura sociala. Mai poate reprezenta si un motiv sau o scuza, dar, pana la urma, aceasta trebuie sa fie o experienta pe gustul nostru”, adauga Vlad Stefanescu, Trainer Certificat si Brand Ambassador, Bristot Romania.

Cel mai mare aspect prin care Bristot se diferentiaza este pasiunea pe care o pune in tot procesul bean to cup pe care il strabate cafeaua. De asemenea, traditia si istoria isi spun cuvantul, iar un secol de experienta contureaza o autoritate de care brandul se bucura. Mediul remarcabil in care Bristot exista ii permite sa extraga acele atribute care fac diferenta: respectul, dedicarea si sinceritatea.

Filosofia Bristot nu s-a schimbat deloc din ziua in care a fost fondata compania, valorile sale emblematice fiind calitatea si excelenta. Inca din 1919, anul in care Domenico Bristot, fondatorul companiei, a inceput sa munceasca la acest proiect, el s-a bazat pe munca asidua, pricepere si o doza insemnata de intuitie, care au dus la nasterea unui espresso italienesc perfect. Insa, munca nu s-a oprit aici, ea continua pana in prezent, Bristot reusind sa evolueze pentru a se ridica la inaltimea asteptarilor consumatorilor.

Gustul inconfundabil Bristot, de nelipsit dintr-o zi plina de energie

Bristot inseamna promisiunea prospetimii cafelei oriunde te-ai afla: fie ca preferi o cafea la filtru, din confortul propriei case, fie ca apreciezi o anumita specialitate de cafea preparata de un barista priceput, talentat si experimentat. Pana la urma, cafeaua reprezinta o punte de legatura sociala si relationala. Brandul pune accentul pe respectul oferit consumatorului si gustului individual, in acest fel mentine constanta calitatea inalta a bauturii si a blendului. Acesta este prezent in locatiile 5ToGo, unde se regaseste garantia aceluiasi brand unic, identic, oriunde ar alege cineva sa isi bea cafeaua.

„Bristot se asigura ca de gustul sau inconfundabil se poate bucura fiecare roman. Exista o structura de servicii la care se lucreaza pentru sectorul HoReCa. Iar, pe langa produsul central, cafeaua, mai exista versatilitatea de a se adapta cerintelor si obiceiurilor pietei. Brandul se regaseste in magazine de retail, precum Auchan, Mega Image, Selgros sau Metro, iar consumatorul are promisiunea ca beneficiaza de acelasi brand, acelasi gust si aceeasi calitate a produsului. Chiar mai mult, avem o vasta activitate si in social media, unde nu numai ca oferim informatii valoroase oamenilor despre Bristot, ci si idei sau retete de specialitati de cafea pe care acestia le pot incerca, pentru a se convinge ca in fiecare ceasca de cafea vor avea parte de o experienta calitativa si plina de pasiune”, puncteaza Calin Tiplea, Directorul national de vanzari al companiei B&B SRL, importator al brandului de cafea Bristot.

Despre Bristot Romania

Bristot este brandul principal al companiei Procaffé S.p.A., o companie care a jucat un rol important in procesul de dezvoltare al prajirii cafelei italiene, de mai bine de un secol.

De la sediul central din Belluno, la baza Dolomitilor, Bristot prajeste cafea din 1919 si, pe parcursul anilor, a devenit unul dintre principalii lideri din acest sector, luand in considerare schimbarile de stil, de tehnologii, in asa fel incat sa continue sa satisfaca toate gusturile.

Istoria Bristot, care implica traditie, creativitate si abilitati antreprenoriale, reprezinta un simbol al calitatii pentru care produsele italienesti sunt renumite international, iar numele Bristot este sinonim in intreaga lume cu modernitate, clasa si pasiune. In Romania, Bristot este prezent pe piata din 2015 prin intermediul B&B SRL.

FOTO: caffebristot.com

Advertorial

Urmareste Acasa.ro pe Facebook! Comenteaza si vezi in fluxul tau de noutati de pe Facebook cele mai noi si interesante articole de pe Acasa.ro.

  •  
  •  

Articol scris de

Vezi toate articolele

Articole din social

Top

Cauta-ti perechea