Social

#ghid inchiriere birouri #inchiriere spatii birouri

Ghidul incepatorului in inchirierea spatiilor pentru birouri: ce trebuie sa stii

Daca afacerea ta se afla in punctul in care are nevoie de un spatiu pentru birouri, esti intr-un moment important al dezvoltarii tale profesionale si personale. Nu trebuie sa iti faci griji pentru aceasta etapa, poti beneficia de tot ajutorul de care ai nevoie! Noi iti oferim ghidul incepatorului in inchirierea spatiilor pentru birouri. Tu trebuie sa alegi serviciul de real-estate care sa te sustina. Afla de aici tot ce trebuie sa stii pentru succesul afacerii tale!

 

Identifica nevoile afacerii tale

Trebuie sa tii cont de numarul angajatilor, nevoia unor sali de sedinte, zone de receptie, bucatarie si alte facilitati similare. Apoi, trebuie determinata suprafata necesara pentru birouri. Acest indicator depinde de numarul de angajati si de structura organizatiei. 

Mai mult, natura afacerii poate impune anumite cerinte specifice, cum ar fi o sala de conferinte sau un spatiu de depozitare. Astfel de facilitati aditionale pot aduce avantaje competitive, imbunatatind experienta angajatilor si pe cea a clientilor.

In functie de dezvoltarea preconizata pentru afacere, poate fi necesara adaugarea de birouri suplimentare, extinderea zonei de receptie sau reconfigurarea spatiului interior. Asadar, cand vorbim despre spatii pentru birouri de inchiriat ar trebui sa tii cont si de planurile de crestere ale afacerii tale.

Stabileste un buget

Stabilirea unui buget implica o evaluare si o planificare financiara riguroasa care sa iti permita nu doar achitarea chiriei, dar si suportarea tuturor costurilor asociate. Inainte de a incepe cautarile pentru spatiul perfect, este important sa ai o imagine clara a bugetului disponibil. 

Ce inseamna acesta? Fondul necesar pentru chiria lunara, asigurare, cheltuieli de intretinere si pentru utilitati, taxe de servicii si comisioane. Cu alte cuvinte, ai nevoie de un buget fix, dar si de un fond de rezerva.

Alege o locatie potrivita

Spatiul de birouri ar trebui sa fie usor accesibil pentru angajati, clienti si parteneri. Un alt factor de luat in considerare este siguranta si reputatia cartierului in care se afla birourile. Un cartier sigur si respectabil poate avea un impact pozitiv asupra afacerii. Angajatii si clientii se vor simti mai confortabil sa vina la birou.

In plus, reputatia buna a cartierului poate imbunatati imaginea afacerii.

Acorda atentie cartierului si vecinilor

Birourile situate in apropierea mijloacelor de transport public, restaurantelor, magazinelor si a altor facilitati locale sunt, de obicei, preferate de catre angajati si clienti.

Localizarea spatiului pentru birouri poate, de asemenea, sa aiba un impact major asupra tipului de angajati pe care o companie ii poate atrage. Birourile situate in zone cu facilitati deosebite si un acces usor la transportul public pot fi mai atragatoare pentru potentialii angajati.

Vecinii pot influenta mediul de lucru si pot contribui la crearea unei atmosfere de lucru productiva sau neplacuta. De exemplu, birourile situate in apropierea unor surse de zgomot pot fi un motiv constant de distragere pentru angajati, ceea ce inseamna printre altele productivitate scazuta si neatingerea tintelor propuse.

Cu parcare sau fara?

Intr-o lume in care spatiile urbane devin tot mai aglomerate, disponibilitatea unui loc de parcare poate fi un factor crucial. Daca angajatii petrec mai putin timp cautand un loc de parcare, vor fi mai relaxati si mai productivi. De asemenea, un client care poate parca usor in apropiere este mai probabil sa revina.

Ce faci daca un spatiu de birouri cu parcare nu este disponibil sau este prea costisitor? Exista optiuni alternative. Poti inchiria un spatiu de parcare in apropiere. Exista chiar si aplicatii care permit rezervarea unui loc de parcare cu ceva timp inainte de utilizarea propriu-zisa.

Solicita servicii de real-estate

Profesionistii din domeniul real-estate au cunostinte extinse despre piata imobiliara si te pot ajuta in identificarea celor mai potrivite optiuni, tinand cont de buget si necesitati. In plus, acestia pot negocia conditiile contractuale in favoarea ta, economisind timp si bani.

Ce trebuie sa faci? Sa alegi o agentie de incredere, cu reputatie buna, care dispune de experienta in domeniul spatiilor de birouri, care sa ofere transparenta, sa aiba o buna intelegere a cerintelor tale si sa fie capabila sa ofere solutii adecvate.

Examineaza spatiul inainte de a semna contractul

In procesul de inchiriere a unui spatiu pentru birouri, etapa de examinare a locatiei este fundamentala. Vei vedea cu ochii tai spatiul in care afacerea ta se va dezvolta. Ai ocazia sa descoperi orice probleme care ar putea sa aduca cheltuieli suplimentare sau unele situatii deosebite.

In plus, te vei asigura ca spatiul de birouri respecta reglementarile locale, are autorizatiile necesare pentru activitatea pe care o vei desfasura, respecta codurilor de constructie si regulile de securitate. Daca totul este asa cum ti-ai dorit, semneaza contractul si incepe demersurile legate de mutare! Tranzitia si adaptarea vor fi usoare intr-un spatiu placut, care acopera toate nevoile tale si pe cele ale afacerii!

Inchirierea spatiilor pentru birouri poate fi o decizie importanta si complicata pentru tine. Acest ghid iti ofera o privire generala, dar fiecare situatie poate fi unica. Consultarea unui profesionist in domeniul imobiliar iti poate aduce claritate si te poate ajuta in luarea unei decizii informate, asadar, nu ezita si cere ajutorul specialistilor!

FOTO: shutterstock.com

Advertorial

Urmareste Acasa.ro pe Facebook! Comenteaza si vezi in fluxul tau de noutati de pe Facebook cele mai noi si interesante articole de pe Acasa.ro.

  •  
  •  

Articol scris de

Vezi toate articolele

Articole din social

Top

Cauta-ti perechea