Social

# schimbare ambalaj # ambalaj ariel #artiel

Ariel lanseaza noul ambalaj incluziv din carton. Noua cutie ECOCLIC® din carton este mai incluziva pentru toti datorita noului design, tehnologiei Navilens si markerilor tactili inovatori

Ariel, brand emblematic al P&G, lanseaza prima cutie de PODS complet reciclabila, din carton ECOCLIC®. Noul ambalaj este certificat FSC[1] si a fost special conceput pentru a fi incluziv si intuitiv pentru toti consumatorii, avand un sistem de inchidere revolutionar, certificat si in ceea ce priveste siguranta copiilor.

Noua cutie Ariel PODS ECOCLIC® vine cu cea mai inovatoare solutie la nivel de ambalaj, finalizarea acesteia avand nevoie de peste 4 ani de teste riguroase, implicand 2500 de consumatori din Europa, printre care parinti si persoane cu probleme de dexteritate, vedere sau cu tulburari cognitive.

De la plastic, la carton

Noul ambalaj de carton este certificat FSC si este complet reciclabil, putand fi pus impreuna cu celelalte obiecte din hartie din casa. Mai mult decat atat, cutia ECOCLIC® este fabricata din materiale reciclate in proportie de 70%, iar capsulele Ariel sunt produse in fabrici care genereaza zero deseuri la groapa de gunoi. Aceasta schimbare importanta este un pas esential pentru indeplinirea misiunii Ariel: reducerea utilizarii plasticului virgin cu pana la 30% in Europa, pana in anul 2025.

Cutie de carton incluziva

Noul ambalaj Ariel este mult mai ergonomic si usor, fiind prevazut cu un sistem inteligent „click” care confirma inchiderea cutiei si ofera siguranta pentru cei mici. Cutia ECOCLIC® include, de asemenea, un nou marker tactil si tehnologia NaviLens care vin in sprijinul oamenilor cu probleme de dexteritate, de vaz sau cognitive. Markerul tactil este gravat pe exteriorul cutiei, pe partea superioara, pastrand forma unei masini de spalat. Sistemul a fost dezvoltat de Procter and Gamble pentru a ajuta oamenii cu probleme de vedere sa identifice mult mai usor detergentul in magazine.

NaviLens este un cod special dezvoltat pentru persoanele cu deficiente de vedere. O data ce aplicatia NaviLens este instalata, utilizatorii pot scana produsul cu telefonul, acestia obtinand informatii importante despre ambalaj si produs, fie prin text scris sau audio. De asemenea, aplicatia ajuta la localizarea produsului mult mai exacta, datorita Realitatii Augmentate. In plus, codurile NaviLens pot fi scanate de mai mult de 12 ori versus clasicele coduri QR sau coduri de bare.

Despre noul ambalaj de carton, Razvan Resmerita, Director Comunicare, P&G,  declara: „Noul ambalaj de carton este una dintre cele mai mari inovatii de la Ariel. Am investit in partea de cercetare riguroasa mai mult de 4 ani pentru a obtine varianta perfecta care sa-i multumeasca pe consumatori, fiind, in acelasi timp, si o solutie sustenabila care sa functioneze pentru majoritatea, nu doar pentru cativa. Suntem foarte incantati ca efortul depus a dus la rezultatele dorite si ca putem oferi un ambalaj incluziv, care reduce consumul de plastic si, in acelasi timp, asigura masurile de siguranta esentiale pentru copii. Acest lucru, impreuna cu puterea de curatare remarcabila in apa rece, marcheaza un pas important in misiunea noastra de a reduce amprenta de carbon cu fiecare spalare.”

Spalare in apa rece fara niciun compromis cu noul Ariel PODS

Ariel isi mentine promisiunea fata de consumatori si le ofera aceeasi curatare impecabila si prospetime chiar si in apa rece. Noile capsule Ariel sunt special concepute sa indeparteze petele dificile la temperaturi scazute. Mai mult decat atat, spalarea in apa rece ajuta la protejarea fibrelor hainelor, dar si la reducerea cheltuielilor, prin economisirea energiei electrice consumate.

Mai mult de 60% din emisiile de carbon[2] generate in urma unui ciclu de spalare provin din procesul de incalzire al apei. Asadar, simpla schimbare de temperatura poate avea un impact major asupra mediului inconjurator. De exemplu, daca toti oamenii din Europa ar reduce temperatura de spalare de la 40°C la 30°C, s-ar reduce 3.5 milioane de tone de CO2/an, echivalentul scoaterii a 2 milioane de masini din circulatie.[3] De asemenea, schimbarea temperaturii de la 60°C la 30°C poate ajuta la reducerea consumului de energie cu pana la 60% cu fiecare ciclu de spalare.[4]

Despre Procter & Gamble

P&G deserveste consumatori oferind unul dintre cele mai puternice portofolii ce include branduri de incredere, de calitate si superioare precum Always®, Ambi Pur®, Ariel®, Fairy®, Gillette®, Head & Shoulders®, Lenor®, Oral-B®, Pampers®, Pantene® si Tide®. Comunitatea P&G desfasoara operatiuni in aproximativ 70 de tari din intreaga lume. Va rugam sa vizitati http://www.pg.com pentru noutati si informatii suplimentare despre P&G si brandurile sale.

[1] Fabricat din paduri certificate FSC® bine gestionate si din alte materiale reciclate
[2] Ariel foloseste Evaluarea ciclului de viata (LCA) pentru a intelege mai bine impactul detergentului de rufe asupra mediului in fiecare etapa, de la ingredientele folosite pana la sfarsitul utilizarii produsului. LCA arata ca, in medie, 60% din amprenta asupra mediului a detergentilor provine din faza de utilizare, care include energia electrica utilizata pentru incalzirea apei*. In consecinta, scaderea temperaturii de spalare este cel mai important lucru pe care il poti face pentru a reduce impactul asupra mediului.
[3] https://us.pg.com/blogs/pg-sustainability-tide-ariel-cold-water-wash/
[4] https://www.ariel.co.uk/en-gb/about-ariel/sustainability/your-commitment-how-you-can-save-energy

 

FOTO: youtil.ro/brand/ariel/

Advertorial

Urmareste Acasa.ro pe Facebook! Comenteaza si vezi in fluxul tau de noutati de pe Facebook cele mai noi si interesante articole de pe Acasa.ro.

  •  
  •  

Articol scris de

Vezi toate articolele

Articole din social

Top

Cauta-ti perechea