Topeste colaceii abdominali cu 3 exercitii fizice eficiente!

Fitness

#exercitii fizice #fitness #colacei #colacei abdominali #exercitii fizice eficiente

Topeste colaceii abdominali cu 3 exercitii fizice eficiente!

Vrei sa iti tonifici musculatura abdominala si sa scapi de colacei? Afla ca, pe langa clasicele abdomene, te poti baza pe o serie de exercitii fizice care te ajuta sa iti sculptezi corpul din cap pana-n picioare!

Pentru a face aceste exercitii fizice, la tine acasa sau in sala de fitness, ai nevoie de doua gantere de 3-4 kg (sau chiar mai grele, in functie de nivelul tau de rezistenta fizica) si/sau de o minge medicinala si de un cronometru. De asemenea, tine cont de urmatoarele indicatii:

  • Fiecare exercitiu ar trebui sa dureze circa 1 minut; nu face pauza decat la finalul setului de trei exercitii;
  • Repeta fiecare exercitiu de 2-3 ori;
  • Odihneste-te 60-90 secunde la capatul setului complet de trei exercitii, dupa care repeta-l inca o data;
  • Hidrateaza-te inainte, in timpul si dupa activitatea fizica;
  • Nu uita sa faci incalzirea inainte de a demara exercitiile fizice.

1. Genuflexiuni intr-un singur picior

Tine o gantera sau mingea medicinala cu ambele maini deasupra capului si fa, timp de 60 de secunde, genuflexiuni intr-un singur picior. Acest exercitiu te ajuta sa iti tonifici muschii din zona abdominala si cea lombara, dar si muschiul cvadriceps, soldurile, muschii umerilor si pe cei ai bratelor. Dupa 1 minut, schimba piciorul.

2. Fandari laterale

Realizeaza fandari laterale tinand in ambele maini cate o greutate. Mentine bratele perfect intinse in jos in timp ce efectuezi fandarile pe piciorul drept, apoi pe cel stang. Acest exercitiu fizic iti lucreaza muschii pieptului, tricepsul, cvadricepsul, muschii abdominali, cat si muschii spatelui.

3. Mersul fermierului

Pentru ca acest exercitiu sa fie si mai eficient, poti lucra cu gantere a caror greutate este superioara celei de 3-4 kg. Tine o gantera in mana dreapta, fa 6 pasi in fata, dupa care schimba mana si fa 6 pasi in spate. Cu cat gantera este mai grea, cu atat te vei forta mai mult sa iti mentii stabilitatea si iti vei lucra cu mai multa eficienta muschii bratelor, dar si pe cei abdominali.

Foarte important: tine bratele perfect intinse, incordeaza muschii abdominali si mentine-ti spatele drept.

Sursa foto: thanksmailcarrier.com

Urmareste Acasa.ro pe Facebook! Comenteaza si vezi in fluxul tau de noutati de pe Facebook cele mai noi si interesante articole de pe Acasa.ro.

  •  
  •  

Articol scris de

Vezi toate articolele

Articole din fitness-aerobic

Expertul Acasa.ro, dr Cristina Ciuca, medic oftalmolog

Experti Sanatate

Expertul Acasa.ro, Ana Ionita - consilier in nutritie: Cum sa iti stimulezi imunitatea toamna?

Experti Sanatate

Sfatul expertului

Expertul Acasa.ro, dr Muheidli Chadi: Fertilizare in vitro cu ovocite donate. Indicatii si sanse de reusita

Expertul Acasa.ro, dr Muheidli Chadi, medic specialist obstetrica-ginecologie

Pune o intrebare


Citeste pe ele.ro

Top

Cauta-ti perechea

Sfatul expertului

Expertul Acasa.ro, Ana Ionita - consilier in nutritie: Feniculul previne cancerul. Descopera-i toate beneficiile!

Expertul Acasa.ro, Ana Ionita - consilier in nutritie

Pune o intrebare