Cum sa...

#lenor #balsam de rufe #balsam

Noile balsamuri Lenor: cea mai intensa prospetime de la Lenor si catifelare pe baza de plante

Data, locatie: Studiile Lenor arata ca marea majoritate a oamenilor gasesc bucurie in lucrurile marunte, cum ar fi momentele de destindere petrecute intre cearceafuri parfumate, la finalul unei zile pline.[1] Astfel, Lenor isi propune sa redefineasca momentele de rasfat, cu ajutorul parfumurilor sale inconfundabile, si sa ofere consumatorilor cea mai intensa prospetime de pana acum si catifelare pe baza de plante.

 

Balsamurile Lenor sunt special concepute pentru a le oferi consumatorilor de pretutindeni mici momente de placere si rasfat, fie ca este vorba de asternuturile proaspat spalate sau de confortul si catifelarea hainelor care iti ating pielea. Tinand cont de dorintele si nevoile acestora, oamenii de stiinta de la P&G au dezvoltat o noua formula care asigura tesaturilor prospetime si mai intensa, de lunga durata si catifelare oferita de ingrediente din plante. Astfel, noul Lenor, prin formula inovatoare, reduce, in acelasi timp, impactul asupra mediului.

Un strop de prospetime in fiecare zi

Cheia prospetimii de lunga durata a noului balsam Lenor consta in doua inovatii:

  • Optiscent™ – o tehnologie revolutionara care aduce imbunatatiri la nivel de prospetime, folosind doar ingrediente esentiale, astfel incat consumatorii sa se poata bucura mai mult de parfumul pe care il iubesc.

·       Softpore – tehnologia Lenor care imbunatateste modul in care mirosul proaspat este transferat in tesaturi, hainele pastrandu-si notele parfumate chiar si in cicluri de spalare rapida si in apa rece, incurajand iubitorii balsamului Lenor sa foloseasca cicluri scurte pentru economisirea energiei.

Si catifelare pe baza de plante!

Inca de la aparitia primelor produse Lenor, gasirea solutiilor pentru a le oferi consumatorilor o stare de bine a fost o misiune constanta. Acum, intreaga gama Lenor ofera materialelor catifelare, folosind o formula bazata pe extracte naturale din plante, un mix de uleiuri atent selectate pentru a oferi hainelor cea mai delicata ingrijire. Mai mult decat atat, prin combinarea celei mai intense prospetimi de lunga durata cu catifelarea pe baza de plante, Lenor a redus emisiile de dioxid de carbon la fiecare ciclu de spalare.  

Ca parte a aceleiasi misiuni, Lenor se asigura ca fiecare ingredient este atent selectat, iar intreaga gama este testata dermatologic.[2]

Noua formula Lenor ofera consumatorilor, pe langa prospetimea de lunga durata, o selectie de note parfumate florale. Noua gama vine cu doua noi arome:

  • Hibiscus & Bujor: pentru o experienta de prospetime florala unica.
  • Floare de lime & Sare de mare: o combinatie de prospetime datorata notelor fresh si catifelate de floare de lime si notelor clare si fine de sare de mare.

Mai mult decat atat, ambalajul sticlelor de balsam Lenor joaca un rol fundamental in ciclul de viata al produsului, motiv pentru care atentia si eforturile marcii sunt indreptate spre dezvoltarea ambalarii circulare si inteligente: sticlele transparente de balsam sunt deja complet reciclabile.

Specialistii Lenor lucreaza si la modificarea sticlelor colorate pentru a maximiza procesul de reciclare la nivelul tuturor gamelor Lenor. Sticlele transparente de balsam deja folosesc 100%* rasina reciclabila (PCR), un material care provine din plasticul reutilizat de la produse folosite de consumatori sau companii. Pana in anul 2023, toate gamele de balsam Lenor vor avea sticle complet realizate din rasina reciclata, prin urmare, niciun plastic nou nu va mai fi utilizat pentru a produce sticlele de balsam.

*Exceptand capacul & eticheta

Despre Procter & Gamble

P&G deserveste consumatori oferind unul dintre cele mai puternice portofolii ce include branduri de incredere, de calitate si superioare precum Always®, Ambi Pur®, Ariel®, Fairy®, Gillette®, Head & Shoulders®, Lenor®, Oral-B®, Pampers®, Pantene® si Tide®. Comunitatea P&G desfasoara operatiuni in aproximativ 70 de tari din intreaga lume. Va rugam sa vizitati http://www.pg.com pentru noutati si informatii suplimentare despre P&G si brandurile sale.

FOTO: youtil.ro

Advertorial



[1] Cercetarea Bursts of Freshness a fost realizată de Ketchum Research and Analytics, în numele Lenor. Un total de 4003 consumatori cu vârste cuprinse între 25 și 65 de ani au fost chestionați în Marea Britanie, Germania, Franța și Italia. Lucrările de teren s-au desfășurat în perioada 27 octombrie - 2 noiembrie 2021 și au fost realizate de Vitreous World. 

[2] Pentru producția din Europa de Vest, Lenor utilizează deja energie electrică 100% ecologică în producția sa.

Urmareste Acasa.ro pe Facebook! Comenteaza si vezi in fluxul tau de noutati de pe Facebook cele mai noi si interesante articole de pe Acasa.ro.

  •  
  •  

Articol scris de

Vezi toate articolele

Articole din cum-sa

Pentru specialisti

Cauta-ti perechea