1. Stabilirea obiectivului. Pentru ce muncesti? De ce ti-ai ales acest job? Doar tu poti raspunde acestor intrebari. Trebuie sa iti cunosti scopul ca sa poti merge mai departe.
2. Insuseste-ti obiectivele companiei. Asociaza in mintea ta scopul tau cu obiectivele companiei la care lucrezi. Cu cat cele doua sunt mai apropiate, cu atat vei fi mai convinsa ca ceea ce faci esti util atat tie, cat si muncii pe care o prestezi.
3. Propune-ti scopuri inalte. Cand ai stabilit care este obiectivul tau imediat, gandeste spre viitor si stabileste-ti teluri ambitioase pe termen lung. Vei fi mai inspirata cu gandul la obiectivele pe care trebuie sa le atingi.
4. Fa-ti un plan. Cel mai bine ar fi sa iti faci un plan de bataie. Daca nu ai mai facut asa ceva pana acum, cere ajutorul unor colegi mai experimentati.
5. Ia masuri imediat! Odata toate scopurile definite si asumate, succesul este doar o chestiune de timp. Trebuie sa te pui pe treaba cat mai repede.
Sursa foto: couriermail.com.au