Persoanele care lucreaza in industria Beauty (antreprenori, furnizori de produse de beauty, make/up artisti, hairstylisti, bloggerii, dar si cei pasionati de acest domeniu si cei care doresc sa-si definitiveze brandul personal) sunt constiente, zilnic, de imensa concurenta pe care o au in ceea ce priveste promovarea. De aceea, Ines Turturica, PR cu peste 15 ani de experienta in Media si Relatii Publice, le va dezvalui tuturor celor interesati importanta strategiei de PR in cadrul prima conferinte dedicate PR-ului in domeniul Beauty, la Make-up FEST 2016, pe 5 noiembrie. Participarea este gratuita!
“Intr-un domeniu atat de dinamic cum este cel de beauty, a ramane actual este esential. Imaginea vinde, iar odata ce intelegi acest lucru si inveti cum sa iti construiesti imaginea potrivita pentru a transmite corect si eficient mesajul tau, atunci viata ta se va schimba”, explica Ines Turturica.
“Important este sa stii sa te diferentiezi de altii, sa te focusezi pe acele atribute/caracteristici unice pe care le ai tu/brandul tau. Trebuie sa-i dai un boost de imagine brandului tau, produsului tau, pentru a-ti creste vanzarile, pentru a atrage noi clienti. Trebuie sa stii unde gasesti potentiali clienti pentru tine si cum ajungi la ei”, adauga expertul PR.
Mai multe detalii despre prima conferinta dedicata PR-ului in domeniul Beauty, la Make-up FEST 2016 gasesti aici.