Cele mai citite despre blog

Nu ai voie pe messenger?

Prietenii tăi au înlocuit telefonul cu mesageria instant Yahoo Messenger, MSN, Gaim sau altele de acelaşi gen şi “chatuiesc” zi de vară pană-n seară. Din păcate, tu

Cum sa o ceri in casatorie?

Cererea in casatorie reprezinta unul dintre cele mai speciale momente din viata unei femei si, cu siguranta, emotionant pentru ambii parteneri. Depinde doar de tine sa faci din cererea in casatorie un moment magic. Noi iti propunem cateva idei care iti pot servi drept sursa de inspiratie.

Cadoul potrivit de 1 si 8 Martie

Intre 1 Martie si de Ziua Femeii, barbatii daruiesc femeilor flori, le spun cuvinte romantice si le fac cadouri pentru a le arata dragostea.

Cele mai noi despre blog

Sunt suzetele Bibs cele mai bune?

Suzetele au reprezentat un subiect discutat in randul cresterii copiilor inca de la aparitie. Cu timpul, suzetele au devenit un obiect esential pentru bebelusi. Incepand cu anul 1978, un brand specializat in produse pentru copii a lansat o colectie de lux de suzete care imbină toate caracteristicile necesare pentru a fi un produs ideal. Vorbim despre brand-ul Bibs, care a ales calea cea mai sigura pentru a ajunge la inimile părinților si copiilor. Suzetele Bibs sunt calitative, suzetele Bibs sunt non-toxice, sunt cele mai bune suzete pentru nou nascuti, arata bine si sunt accesibile ca pret.

Cum sa-ti gasesti stilul personal: sfaturi pentru a-ti defini stilul

Cheia pentru a arata mereu grozav nu inseamna neaparat sa urmezi cele mai recente tendinte de moda, ci sa ramai fidela intotdeauna stilului tau personal. Dar daca nu stii exact care este stilul tau? Iti poti dezvolta stilul unic cautand inspiratie, creand un moodboard si experimentand diverse combinatii vestimentare.

Tehnici importante de branding ce trebuie stapanite de orice agentie specializata in marketing-ul online

Absolut orice companie din domeniul online a fost martora unor procese indelungate si importante, procese ce au implicat si sume de bani cheltuite, insa, cel mai important, au adus continuitate, consistenta si rezultate afacerii. Fara aceste lucruri nu ar puea fi facuta o diferenta intre branduri, iar competitia putea sa ia din acel market share.