Pentru ea

# huburi creative #artisti #magazine

Magazinele Tommy Jeans au devenit hub-uri creative pentru patru artisti muzicieni

Pe 25 Martie (ParkLake Shopping Center) si 8 Aprilie (MegaMall Bucuresti), magazinele Tommy Jeans din cele doua centre comerciale au devenit o platforma interactiva pentru patru artisti muzicieni emergenti, care au fost invitati sa cante live in fata fanilor brand-ului. Experienta captivanta a putut fi urmarita in direct si pe platformele sociale ale artistilor invitati – Dael Damsa, Miruna Mayra, Tommy Weissbuch, Tokyo

In ParkLake Shopping Center, pe 25 Martie, Dael Damsa & Miruna Mayra au surprins esenta brand-ului American – energie si indrazneala amestecate cu vibratia de pe strada, printr-un repertoriu alternativ, dinamic si surprinzator, in cadrul primului Tommy Jeans Pop-up Experience.  Cei doi artisti au mizat pe spiritul creativ ce se regaseste in ADN-ul brand-ului si au oferit o experienta unica vizitatorilor magazinului Tommy Jeans.

„Ce poate fi mai frumos decat arta, o comunitate fresh de tineri imbinata de valorile Tommy Jeans si grija pentru planeta. ” -  Miruna Mayra, artist & songwriter

„Mi-a placut din start conceptul inedit al proiectului care se muleaza bine pe valori in care eu cred, diversitate, incluziune si colaborare in procesul artistic.” - Dael Damsa, cantaret, producator & songwriter

Tommy Weissbuch & Tokyo au fost cei doi artisti care au transformat cultura stradala si stilul urban intr-o experienta interactiva pentru vizitatorii din MegaMall Bucuresti, pe 8 Aprilie. Tinerii artisti au sarbatorit valorile Tommy Jeans si s-au lasat inspirati de mixul dintre clasic si nou care intampina un viitor mai bun, intr-un show ludic si vibrant.

„Sunt super entuziasmat pentru conceptul acesta. Ne-am distrat alaturi de public, am cantat si am imbinat arta vestimentara cu cea muzicala.” - Tommy Weissbuch, artist, songwriter & actor

 „Ma bucur mult ca mi s-a oferit oportunitatea sa particip la acest proiect alaturi de upcoming artists ca mine, deoarece cred ca este nevoie de mai mult freshness si inovatie in industrii, lucruri pe care noi le putem aduce.” Tokyo, artist, singer, songwriter & producer

ADN-ul unic Tommy Jeans este despre reinventarea stilului clasic, actiuni curajoase, optimism incredibil, acceptarea si intampinarea diferentelor si pionieratul realizat impreuna. Radacinile brand-ului se regasesc in mostenirea culturii stradale si in tot ceea ce inseamna stilul hip hop cat si conectarea la subculturi. Prin Tommy Jeans Pop-up Experience s-a realizat o fuziune intre cultura strazii, stilul urban si expresia artistica.

Tommy Jeans sustine noul val de tineri artisti si priveste cu incredere si nerabdare spre viitorul cultural urban. Tommy Jeans Pop-up Experience vine ca dovada a angajamentului brand-ului de a oferi suport tinerelor talente si de a oferi o platforma de exprimare, fiind o destinatie progresiva care combina muzica, streetwear si cultura.

Tommy Jeans Pop-up Experience a fost un eveniment cu acces liber, intampinand pe toata lumea cu oportunitatea unica de a explora cea mai recenta colectie Tommy Jeans Primavara ‘23 intr-un cadru dinamic alaturi de cei patru tineri artisti, iar acum colectia poate fi gasita atat online, pe tommy.com, cat si in magazinele Tommy Jeans din Parklake Shopping Center si MegaMall Bucuresti.

Urmareste Acasa.ro pe Facebook! Comenteaza si vezi in fluxul tau de noutati de pe Facebook cele mai noi si interesante articole de pe Acasa.ro.

  •  
  •  

Articol scris de

Vezi toate articolele

Articole din stil-feminin

Expertul Acasa.ro, Monica Zainescu, make-up artist

Experti Stil

Expertul Acasa.ro, Gabi Urda: La ce ma uit cand cumpar un palton, haina de iarna

Experti Stil

Expertul Acasa.ro, Gabi Urda: Catifea – manevra vestimentara de toamna

Experti Stil

Sfatul expertului

Cauta-ti perechea

Sfatul expertului