Social

#defectiune #internet #cablu

UPC si RCS/RDS le intorc spatele clientilor

In goana dupa noi utilizatori, operatorii isi neglijeaza abonatii. Departamentele de service ale UPC si RCS&RDS sunt demult depasite de numarul de solicitari. In cazul unei defectiuni , personalul de la call- center te amana doua saptamani .

Tipu’ de la cablu, in varianta romaneasca, nu vine niciodata atunci cand ai nevoie, ci doar cand are el timp. Din cauza disponibilizarilor masive din ultimii ani, tehnicienii de la service-ul cablistilor ajung sa-ti rezolve problema chiar si dupa cateva saptamani de la sesizarea ta. Si asta, chiar daca in contract este stipulata obligatia lor...

 ( citeste continuarea in Adevarul )

 

Urmareste Acasa.ro pe Facebook! Comenteaza si vezi in fluxul tau de noutati de pe Facebook cele mai noi si interesante articole de pe Acasa.ro.

  •  
  •  

Articol scris de

Vezi toate articolele

Articole din social

Expertul Acasa.ro, Simona Gabriela Buzatu: Branding - Cum sa eviti vecinii nepotriviti

Experti It

Expertul Acasa.ro, Simona Gabriela Buzatu, multimedia designer si specialist de marketing online

Experti It

Expertul Acasa.ro, Ovidiu Leonte: 8 functii ignorate ale smartphone-ului care iti imbunatatesc considerabil viata

Experti It

Expertul Acasa.ro, Ovidiu Leonte: Tendinte ale tehnologiei in 2014

Experti It

Top

Cauta-ti perechea

Sfatul expertului

Expert Acasa.ro, Ovidiu Leonte: Criteriile de alegere a unui laptop

Expertul Acasa.ro, Ovidiu Leonte, specialist IT&C

Pune o intrebare