Criza financiara ii face pe romani, dar si pe marii retaileri sa se orienteze spre metode care sa ii ajute sa economiseasca sau sa le sporeasca afacerile. Un studiu recent, realizat de GfK Romania, arata ca mai mult de jumatate dintre gospodariile din Romania si-au facut cumparaturile de la magazinle tip discount cel putin o data pe luna.
Comparativ cu anul trecut, se remarca o crestere cu 11% a cumparaturilor de la larg consum pe care le-au facut romanii in aceste tipuri de magazine.
"Imaginea comertului modern este in continua schimbare si in 2013. Jucatorii de pe piata de retail din Romania isi fac din ce in ce mai mult simtita prezenta, atat printr-un numar mai mare de magazine, cat si prin actiuni de promovare intensa in media. Anul trecut, aceste actiuni s-au reflectat intr-o crestere a comertului modern cu un punct procentual fata de 2011, atragand 49% din valoarea totala a pietei.
In ultimul trimestru al anului 2012, raportul dintre comertul modern si cel traditional a ajuns la 50/50 in valoare", potrivit unui comunicat emis de GfK Romania.
Segmentul care a inregistrat cele mai mari vanzari in 2012 in magazinele de tip discount este cel al produselor alimentare, cu un plus de 19%, in timp ce segmentul bauturilor a avut o crestere de 10%.
Sursa foto: capital.ro
#cumparaturi #bauturi #produse alimentare #magazine discount #romani cumparaturi
Romanii, mari amatori ai magazinelor de tip discount
Romanii, mari amatori ai magazinelor de tip discount Criza financiara ii face pe romani, dar si pe marii retaileri sa se orienteze spre metode care sa ii ajute sa economiseasca sau sa le sporeasca afacerile. Un studiu recent, realizat de GfK Romania, arata ca mai mult de jumatate dintre gospodariile din Romania si-au facut cumparaturile de la magazinle tip discount cel putin o data pe luna.- 2013-05-27 2013-05-27
Articole din social
Cauta-ti perechea