Social

Reclamele antifumat s-au dovedit inselatoare

Reclamele antifumat televizate, create de companiile producatoare de tigari special pentru parinti, incurajeaza de fapt copii sa inceapa sa fumeze, se comunica intr-un raport de studiu Australian. "Companiile care produc tigari sunt la fel de manipulatoare ca si inainte" a spus coordonatorul studiului."Cine crede ca aceste companii s-au reformat se inseala". Reclamele ii determina pe liceeni sa priveasca fumatul ca un obicei mai putin nociv, sa aprobe acest obicei si le cultiva intentia de a fuma in viitor, a rezultat din studiul facut in Australia. Se pare ca aceasta este chiar intentia companiilor, dupa declaratia facuta de directorul Philip Morris, care admite ca intentia reclamelor este de a amana varsta la care tinerii fumeaza prima tigara pana la 18 ani. Scopul companiei se contrazice cu cel al programelor de sanantate care intentioneaza sa elimine fumatul din randul populatiei, indiferent de varsta. (continuarea in Stiri24 )

Urmareste Acasa.ro pe Facebook! Comenteaza si vezi in fluxul tau de noutati de pe Facebook cele mai noi si interesante articole de pe Acasa.ro.

  •  
  •  

Articol scris de

Vezi toate articolele

Articole din social

Top

Cauta-ti perechea