Master Planul pentru Dezvoltarea Turismului National elaborat de si cu asociatiile profesionale si patronale din turism a costat aproximativ 300.000 de euro. Noemi Hagan, consilier relatii publice in Ministerul pentru Intreprinderi Mici si Mijlocii, Comert, Turism si Profesii Liberale , a declarat ca valoare contractului cu Organizatia Mondiala a Turismului (OMT) este de 270.600 de euro. Odata cu redactarea Master Planulului, Romania are o strategie pe termen lung in domeniul turismului. In ceea ce priveste strategia de marketing, Master Planul recomanda clasificarea pietelor sursa de turism, pe baza oportunitatii pe termen scurt, lung si mediu. Astfel, tari precum China sau Japonia sunt piete de oportunitate, in timp ce Germania, Austria, Italia, Franta, Marea Britanie si Irlanda, Ungaria, tarile baltice si SUA sunt piete prioritare. (continuarea in
Business Standard)
Aboneaza-te la Newsletter-ul de Turism Acasa.ro ca sa afli care sunt cele mai frumoase destinatii de vacanta.