Social

#stereotipuri #parenting #ariel

Ariel deschide conversatia despre parentingul fara stereotipuri

In Romania, stereotipurile de gen sunt inca puternice; un studiu recent a aratat ca 70% dintre noi consideram ca fetele trebuie sa fie, inainte de toate, frumoase si docile, iar 86% dintre parintii care au copii de ambele sexe considera ca baietii nu trebuie sa planga. Ariel, brandul in care milioane de gospodarii din intreaga lume au incredere pentru angajamentul sau de neegalat fata de curatenie si bunastarea familiei, si-a propus sa atraga atentia si sa faca lumina asupra acestei discrepante, abordand sursa problemei - educatia parentala prestabilita, conditionata de sexul copilului.

 

Ariel, marca emblematica P&G, lanseaza o campanie centrata pe Egalitate si Incluziune, care promoveaza o mai mare acceptare sociala prin eliminarea prejudecatilor si evidentierea beneficiilor asociate cu diversitatea. Cele mai recente cercetari sociale pe esantioane complexe ne arata ca parintii din Romania isi educa copiii in functie de genul acestora. Mai mult, cei care sunt parinti si de baieti si de fete, ii vor expune pe acestia la activitati si experiente diferite in care copiii sunt conditionati de gen - baietii nu au voie sa planga, iar fetele, indiferent de temperamentul lor, trebuie sa fie frumoase si docile, mai degraba decat puternice si curajoase.

Ar putea parea neobisnuit ca Ariel, o marca de detergenti, sa propuna o abordare de incluziune sociala, dar noi consideram ca este oportuna. Pentru ca momentele banale din familie, cum ar fi discutiile despre egalitatea in impartirea treburilor casnice, sunt momentele care creeaza sau curata pete invizibile in viitorul copiilor nostri. P&G si-a asumat o misiune globala de a fi o forta a schimbarii, marcile P&G fiind de incredere in milioane de case.

In 2023, campania de educatie si incluziune sociala lansata de brandul Ariel implica (1) studii, pentru a intelege aspectele legate de stereotipurile de gen, (2) colaborarea cu experti care pot sustine schimbari concrete in directia unei mai mari egalitati si incluziuni si (3) sustinerea unor proiecte de continut care sa transmita importanta depasirii stereotipurilor de gen.

„Prin noua campanie Ariel, ne propunem sa deschidem o conversatie despre limitarile impuse de normele conventionale, ajutand la construirea unui viitor in care toti indivizii au sanse si oportunitati egale. Ne dorim o societate mai incluziva si mai echitabila prin promovarea unei educatii bazate pe potentialul fiecarui copil, indiferent de gen”, a declarat Elia Cazan-Bulacu, Brand Director Southeast Europe Procter & Gamble.

„Studiile arata ca societatile care isi doresc tineri mai sanatosi din punct de vedere fizic si mental trebuie sa faca schimbari in abordarea stereotipurilor de gen”, a completat  Mirona Paun - Psiholog clinician, Psihoterapeut, Fondator al Programului de Educatie Emotionala Tzitzi-Poc si Partener al Ariel - P&G in aceasta campanie.

Utilizarea publicitatii si a vocii media este una dintre zonele pe care P&G se concentreaza pentru a promova E&I. Printre alte domenii se numara eliminarea barierelor din calea accesului fetelor la educatie, oferirea de oportunitati economice pentru femei prin programe corporative si de marca si promovarea egalitatii de gen si intersectoriale la locurile de munca din intreaga lume, astfel incat fiecare sa poata contribui la potentialul maxim. In fiecare dintre aceste domenii, P&G colaboreaza cu organizatii extrem de dedicate care ne impartasesc angajamentul si alaturi de care contribuim cu resursele, talentele si abilitatile noastre pentru a avea un impact mai mare. Mai multe informatii despre activitatea acestora pot fi gasite la https://ro.pg.com/egalitatea-de-gen/.

 

Despre Procter & Gamble                                                                                                                                                     

P&G serveste consumatorii prin oferirea unuia dintre cele mai puternice portofolii, care include marci de incredere, de calitate si premium, precum Always®, Ambi Pur®, Ariel®, Fairy®, Gillette®, Head & Shoulders®, Lenor®, Oral-B®, Pampers®, Pantene® si Tide®. Comunitatea P&G are operatiuni in aproximativ 70 de tari din intreaga lume. Va rugam sa vizitati http://www.pg.com pentru stiri si informatii suplimentare despre P&G si marcile sale.

Urmareste Acasa.ro pe Facebook! Comenteaza si vezi in fluxul tau de noutati de pe Facebook cele mai noi si interesante articole de pe Acasa.ro.

  •  
  •  

Articol scris de

Vezi toate articolele

Articole din social

Top

Cauta-ti perechea