IT & C

Telefoanele mobile au iesit la defilare pe catwalk

Una dintre cele mai pretentioase nise pe piata telefoanelor mobile este cea business. Este, cu siguranta, preferata producatorilor, care au ocazia sa-si etaleze cele mai performante inovatii . Iar Romania nu se da deoparte in ceea ce priveste „consumul“ de high-tech. Un studiu efectuat recent de Ericsson pe piata sud-est europeana arata ca, in Romania, doar aproximativ 1% din posesorii de telefoane mobile folosesc zilnic telefonul mobil pentru a trimite sau a primi e-mailuri. 17% au aceasta functie pe telefon, dar nu o folosesc niciodata, iar 79% nu au aceasta functie si nu stiu ca exista. Acest lucru nu ii impiedica insa pe producatorii de telefoane sa vina in Romania cu modelele lor de varf. Cota de piata pe care Nokia o are in Romania, de 43% la nivel de utilizare, conform studiului amintit, nu e usor de doborat , spun ceilalti producatori, mai ales ca fidelitatea utilizatorilor fata de brand este extrem de ridicata. E nevoie de o combinatie de produse bune, pentru toate gusturile, si de formarea unei fidelitati similare.

Urmareste Acasa.ro pe Facebook! Comenteaza si vezi in fluxul tau de noutati de pe Facebook cele mai noi si interesante articole de pe Acasa.ro.

  •  
  •  

Articol scris de

Vezi toate articolele