IT & C

Marketingul se raspandeste... viral

O companie IT a reusit, in 18 luni, sa atraga 10 milioane de clienti, folosind un Buget de publicitate de numai 50.000 de dolari. Un basm de adormit... oameni de marketing? Succesul serviciului Hotmail este o poveste cat se poate de reala. Reteta reusitei: marketingul viral . Ideea introdusa de firma Hotmail, care oferea servicii de e-mail, a fost cat se poate de simpla: fiecare e-mail pe care il trimite un utilizator trebuia sa contina un mesaj in care se preciza ca serviciul putea fi folosit gratuit. In acest mod, s-au pus bazele unei campanii de marketing viral. Fiecare utilizator a devenit involuntar un „purtator“ al mesajului publicitar de la Hotmail, prin simpla folosire a serviciului. Rezultatele acestei idei (minore in aparenta) avea sa-i uimeasca chiar si pe investitori. Oameni de pe toate meridianele s-au napustit sa-si deschida conturi de e-mail, iar serviciul s-a raspandit in lume cu viteza unui virus informatic .(continuarea in Capital )

Urmareste Acasa.ro pe Facebook! Comenteaza si vezi in fluxul tau de noutati de pe Facebook cele mai noi si interesante articole de pe Acasa.ro.

  •  
  •  

Articol scris de

Vezi toate articolele