Fitness

#ridicare greutati #fitness #tonifiere #antrenamente #contractii musculare

Top 3 tendinte in fitness in 2013

In 2013, mizeaza pe un trup tonifiat, un aspect impecabil si o sanatate de fier! Din programul tau nu trebuie sa lipseasca mersul la sala, care te va ajuta sa iti remodelezi corpul. Afla mai jos care sunt tendintele in fitness in noul an!

1 Antrenamente pliometrice

Exercitiile pliometrice sunt realizate sub forma unor contractii musculare concentrice, precedate de intinderi ale acelorasi grupe musculare. Aceste exercitii maresc viteza si puterea si permit efectuarea unor contractii musculare mai puternice si cu mai multa forta. Cu ajutorul exercitiilor pliometrice, un muschi este capabil sa atinga forta maxima intr-un timp foarte scurt.

Nivelul intensitatii exercitiilor este direct proportional cu inaltimea sariturii sau durata exercitiului. Antrenamentele pliometrice sunt foarte variate si stimuleaza la maxim forta, viteza si agilitatea.

2 Antrenamente cu greutati

De cativa ani, antrenamentele cu greutati ocupa constant primul loc in clasamentul metodelor de remodelare corporala pe termen lung. Ajuta la cresterea metabolismului si la arderea rapida a grasimilor. In plus, antrenamentele cu greutati asigura cresterea rezistentei si tonusului muscular.

Antrenamentele cu greutati maresc si densitatea osoasa, ajuta corpul sa adopte o pozitie corecta, previn durerile de spate si umeri si stimuleaza fermitatea tricepsilor si coapselor. De asemenea, aceste antrenamente elimina stresul si elibereaza tensiunea.

3 Antrenamente TABATA

Datorita intensitatii ridicate la care se lucreaza, Tabata este o forma foarte eficienta de antrenament. Tabata Training a fost inventat de dr. Izumi Tabata si o echipa de cercetatori de la Institutul National de Fitness si Sport din Tokyo.

Specialistul a descoperit ca acest tip de antrenament scurt, de doar 4 minute, dar foarte intens, produce rezultate mult mai bune decat exercitiile aerobice. Rezultatele obtinute in urma unei sesiuni de exercitii Tabata sunt similare cu cele ale unei sedinte de 45 de minute de exercitii cardio.

Antrenamentele de tip Tabata maresc rezistenta, ajuta la reducerea rapida a kilogramelor in plus si stimuleaza masa musculara.

Sursa foto: gp-fitness-solutions.com

Urmareste Acasa.ro pe Facebook! Comenteaza si vezi in fluxul tau de noutati de pe Facebook cele mai noi si interesante articole de pe Acasa.ro.

  •  
  •  

Articol scris de

Vezi toate articolele

Articole din fitness-aerobic

Expertul Acasa.ro, dr Cristina Ciuca, medic oftalmolog

Experti Sanatate

Expertul Acasa.ro, Ana Ionita - consilier in nutritie: Cum sa iti stimulezi imunitatea toamna?

Experti Sanatate

Sfatul expertului


Citeste pe ele.ro

Top

Cauta-ti perechea

Sfatul expertului

Expertul Acasa.ro, dr Manuela Ravescu – medic dermatolog: Cea de-a patra stare de agregare a materiei, in sprijinul esteticii

Expertul Acasa.ro, dr Manuela Ravescu – medic dermatolog

Pune o intrebare