Social

# limbaj comun sport # limbaj comun #parteneriate #companii #sport

Limbajul comun al sportului consolideaza parteneriatele dintre companii

Cupa de Fotbal “SHELL HELIX” a reunit reprezentantii a patru companii intr-un eveniment fotbalistic incheiat cu buna dispozitie.

Arena Nationala a fost miercuri, 11 mai, gazda unui eveniment in care competitia din teren s-a impletit cu parteneriatul reprezentantilor a patru companii rezultand un eveniment destins, relaxat, ce a dus la consolidarea relatiilor de prietenie limbajul comun, cel al sportului.

Compania ELGEKA-FERFELIS, reprezentant oficial Shell Lubricants in Romania, a organizat prima editie a Cupei de Fotbal “SHELL HELIX” care a reunit la start patru echipe, cea a firmei organizatoare si cele ale partenerilor acesteia, MHS (dealer MAN), IPSO Agricultura (dealer John Deere) si Hyundai Romania.

Partidele s-au disputat intr-o atmosfera destinsa, in spirit sportiv de respect si fair-play, echipele a cate 11 jucatori duelandu-se pe parcursul a doua reprize de cate 15 minute si avand la dispozitie un numar nelimitat de schimbari. Intens disputate, meciurile nu au avut nevoie de lovituri de departajare, fiecare jucator al celor patru echipe lasand de-o parte colaborarea prieteneasca de zi cu zi din relatiile comerciale si implicandu-se total pentru gloria sportiva a culorilor pe care le apara. Departe de a fi incrancenate, meciurile au fost un prilej de buna dispozitie, la care au contribuit din plin galeriile echipelor. Acestea au avut sustinerea din tribune a colegilor din companii, veniti in numar mare la acest spectacol sportiv de amatori. La crearea unei atmosfere deosebite a contribuit MC-ul evenimentului, nimeni altul decat Marian Olaianos, binecunoscutul comentator TVR al meciurilor de UEFA Champions League si ale echipei nationale si realizator al emisiunii de istorie fotbalistica Replay.

La finalul evenimentului organizatorii au oferit premii si medalii tuturor participantilor. Chiar daca nu se inscrie in statistici, este onorant sa mentionam numele castigatoarei, echipa Elgeka-Ferfelis-Shell si sa apreciem efortul depus de toti participantii. Important este faptul ca relatiile de business s-au impletit cu fotbalul, sportul care atrage miliarde de suporteri.

Asa cum sta bine, relatiile de business s-au consolidat la mult asteptata repriza a treia, unde s-au dezbatut cele mai frumoase faze si cele mai spectaculoase goluri. Toti participantii au fost bucurosi de oportunitatea oferita de a juca pe cel mai mare stadion al tarii si de a trai pe viu emotia implicarii directe intr-o competitie sportiva in conditii si organizare profesionista.

Compania Elgeka-Ferfelis multumeste si pe aceasta cale tuturor participantilor, precum si partenerului Durby Sports Marketing pentru sprijinul oferit in organizarea acestui eveniment de succes.

FOTO: uleiuri-lubrifianti.com.ro

Advertorial

Urmareste Acasa.ro pe Facebook! Comenteaza si vezi in fluxul tau de noutati de pe Facebook cele mai noi si interesante articole de pe Acasa.ro.

  •  
  •  

Articol scris de

Vezi toate articolele

Articole din social

Expertul Acasa.ro, Simona Gabriela Buzatu: Branding - Cum sa eviti vecinii nepotriviti

Experti It

Expertul Acasa.ro, Simona Gabriela Buzatu, multimedia designer si specialist de marketing online

Experti It

Expertul Acasa.ro, Ovidiu Leonte: 8 functii ignorate ale smartphone-ului care iti imbunatatesc considerabil viata

Experti It

Expertul Acasa.ro, Ovidiu Leonte: Tendinte ale tehnologiei in 2014

Experti It

Sfatul expertului

Top

Cauta-ti perechea