IT & C

Yahoo indeamna la creativitate

Yahoo le cere vizitatorilor sa-si puna camerele foto in functiune, sa-si pregateasca software-ul de editare si sa creeze 12 secunde de reclama pentru Yahoo: bloguri, fotografii, imagini, texte, iar rezultatele imaginatiei lor pot aparea pe pagina de start a site-ului. In joc nu este pusa nicio recompensa insa Yahoo mizeaza tocmai pe entuziasmul care ii caracterizeaza pe cei ce viziteaza site-ul. Cei de la Yahoo pleaca de la un principiu foarte simplu in publicitate : brandul apartine clientului si nimeni nu poate vorbi mai bine despre produsul respectiv, decat cel care il foloseste. “Este o afacere in care trebuie sa profiti la maxim de ceea ce are de spus clientul, altfel inseamna ca esti nebun”, spune vicepresedintele Yahoo, Allen Olivo. Cei care vor participa la acest proiect de publicitate facuta de client, vor trebui sa nu se abata de la legile copyright, precum si de la regulile privind pornografia. Analistii spun ca acest gen de publicitate facuta de clienti nu are acelasi impact ca “photo sharing” , deoarece in acest caz trebuie depus efort si ceva energie in schimb este o ocazie in plus sa devenim mai creativi.

Urmareste Acasa.ro pe Facebook! Comenteaza si vezi in fluxul tau de noutati de pe Facebook cele mai noi si interesante articole de pe Acasa.ro.

  •  
  •  

Articol scris de

Vezi toate articolele