Inedit

ArmA: Combat Operations

ArmA , la fel ca predecesorul său, poate fi descris cel mai bine ca fiind un first person simulation decat un first person shooter clasic. Diferenţa dintre „simulation“ şi „shooter“ este uriaşă. Dacă shooterele standard au căi liniare de dezvoltare a acţiunii, adică jocul se dezvoltă la fel ori de cate ori este jucat din nou (spre exemplu Quake 4 sau Doom 3), în ArmA jucătorul este „aruncat“ pe o insulă cu suprafaţa de 400 de kilometri pătraţi. De fiecare dată cand jocul este reluat, se poate alege un alt traseu sau o altă operaţiune tactică spre rezolvare. De exemplu, dacă se cere atacat un oraş, se pot încerca mai multe scenarii, fie un asalt direct, fie infiltrare discretă a trupelor sau chiar un asediu. ArmA nu oferă numai lupte de infanterie, ci şi scene de luptă motorizată, deplasările de coloane de camioane sau de vehicule blindate fiind o procedură frecventă. Mai mult, pot apărea şi momente în care au loc încleştări aeriene, care au drept „actori“ cateva modele de elicoptere sau avioane de vanătoare. Din punct de vedere epic , lucrurile sunt simple. Jucătorul este azvarlit în ghetele unui infanterist american, trimis să apere un regat imaginar: South Sahrani. Plotul pare oarecum cunoscut, din Flashpoint, şi este plin de aluzii la perioada războiului rece, cand existau situaţii în care un popor trăia divizat în două ţări (cele două Germanii sau cele două părţI ale Coreei). (continuarea in Atac )

Urmareste Acasa.ro pe Facebook! Comenteaza si vezi in fluxul tau de noutati de pe Facebook cele mai noi si interesante articole de pe Acasa.ro.

  •  
  •  

Articol scris de

Vezi toate articolele

Cauta-ti perechea

Sfatul expertului