De asemenea, pentru ca fiecare unitate francizata sa fie operationala, Barrier investeste 30.000 de Euro/magazin, costul incluzand: mobilier, kit shop fiting, set complet de mostre, program de proiectare si ofertare, signalistica interioara si exterioara, cursuri pentru intregul personal implicat in operarea francizei, prin intermediul ”Academiei Barrier”.
Pe langa taxa de franciza care se va plati o singura data, la semnarea contractului, fiecare francizat va mai avea nevoie de o investitie de aproximativ 5.000 de Euro/magazin, costul incluzand contravaloarea lucrarilor civile interioare, chiria spatiului si utilitatile pentru primele 2-6 luni de lucru.
Investitia francizatilor poate fi amortizata in termen de maximum 6 luni pentru cei care activeaza deja in domeniul tamplariei PVC si de 1 an pentru cei care nu lucreaza in acest moment in domeniu, in cazul acestora fiind necesara si investitia in scule profesionale de montaj, precum si achizitionarea unei masini speciale pentru transportul produselor.
„Ma bucur ca putem dezvolta primul sistem de franciza din industria tamplariei PVC, este un proiect pe care l-am perfectat de-a lungul unei perioade mai lungi de timp. Faptul ca Barrier a devenit unul dintre cele mai cunoscute branduri din domeniu, conjugat cu tendinta de maturizare a pietei, dar si cu feedback-urile extrem de pozitive pe care le-am primit de la colaboratorii nostri, am considerat ca acum este momentul oportun sa lansam oficial acest model de business. Pentru anul viitor vizam o retea de 100 de francize la nivel national, cu accent pe Bucuresti, Moldova si Ardeal ca zone cu cel mai mare potential de dezvoltare pe termen scurt si mediu.”, declara Adrian Garmacea, director general al companiei producatoare Barrier.
Printre beneficiile pe care le ofera o afacere proprie in sistem franciza Barrier se numara: o retea in continua expansiune, cu un numar de peste 200 de parteneri activi, showroom-uri amplasate strategic si elemente de identitate vizuala cu un design unic, usor de memorat. De asemenea, aderarea la o retea de franciza Barrier permite unui francizat sa beneficieze de rezultatele unei campanii publicitare organizata in intreaga retea. Un alt avantaj este reprezentat de faptul ca investitia se recupereaza rapid, neexistand redevente sau taxe ascunse.
Despre Barrier
Liderul zonei de est a Romaniei in productia tamplariei termoizolante din PVC, BARRIER, vizeaza continuarea proiectului de extindere a gamei de produse si servicii, dupa ce in acest an a inaugurat mai multe linii tehnologice. Pentru realizarea planurilor propuse, compania investeste permanent atat in tehnologia necesara pentru imbunatatirea calitatii cat si in instruirea personalului.
Advertorial