Mai multe celebritati din strainatate si-au imprumutat numele pentru diverse colectii de
imbracaminte . Tot mai multe vedete internationale fac bani buni din liniile de care apar sub semnatura lor. De multe ori insa incasarile obtinute sunt invers proportionale cu celebritatea dobandita. Celebra Madonna si-a pus imaginea in joc pentru mai multe linii de imbracaminte alaturi de retailerul suedez H&M. De la fuste si pantaloni la
genti si curele, produsele scoase pe piata s-au bucurat de succes, insa nu pentru foarte multa vreme.
Faima cantaretei nu a fost suficienta pentru ca fanii sa adere in aceeasi masura si la hainele marca „Madonna”. Se pare ca tot mai acerba competitie intre vedete a dus la o supra-saturare a pietei, fapt care a scazut vanzarile.
Marshal Cohen,
analist de moda pentru „NPD Group” din Washington, este de parere ca succesul liniilor de imbracaminte ale celebritatilor este in
declin si ca apogeul atins de acestea a fost in urma cu trei ani. (continuarea in
Evenimentul Zilei )