Andreea Raicu este noua imagine a femeii care "yubeste si se simte bine", femeia Yasmin. Vedetea TV a fost aleasa de compania
Bayer Schering Phama datorita profiului sau de femeie tanara si independenta, pasionala si totodata rationala, asemeni femeii Yasmin, capabila sa iubeasca si totodata sa se protejeze.
Lider mondial in productia de
anticonceptionale , Bayer Scherig
pharma a ales pentru promovarea produselor sale anticonceptionale din Romania platforme diferentiate de comunicare in functie de femeile carora li se adreseaza, brand-ului vedeta la
nivel mondial, Yasmin, revenindu-i meritul de a fi promovat de vedeta TV Andreea Raicu.
"Obiectivul campaniei este de informare a femeilor tinere asupra metodelor si optiunilor moderne de planificare familiala, prin intermediul celui mai nou si apreciat produs, la nivel mondial" a declarat dl Radu Tanase, Business Unit Manger Bayer Schering Pharma.
Campania va avea ca element central o serie de petreceri ce vor fi organizate in cluburile in Bucuresti pe parcursul acestui an. Andreea Raicu va fi gazda acestor petreceri la care vor fi invitate doamnele si domnisoarele care "yubesc si se simt bine".
Produsele ginecologice ale companiei Bayer Schering Pharma se adreseaza tuturor femeilor si sunt dedicate diverselor etape din viata acestora.