Pentru el

#play itforward #shawn mendes #classics reborn #tommy hilfiger

Tommy Hilfiger anunta colaborarea cu Shawn Mendes. Parteneriat global „Play it forward” pentru urmatorul pas in calatoria sustenabilitatii

Parteneriatul incepe odata cu „Classics Reborn” campania Vara 2022 si va include o donatie de 1 milion USD pentru turneul mondial sustinut de Shawn Mendes pentru a ajuta la atenuarea si compensarea impactului asupra mediului.

 

Tommy Hilfiger are placerea sa anunte parteneriatul „Play it Forward” cu Shawn Mendes -  cantaret si compozitor canadian, realizat din dorinta de a construi un viitor mai bun pe baza viziunii lor comune. Aceasta colaborare prezinta mai multe directii si va debuta cu Shawn Mendes ca protagonist principal al campaniei globale Vara 2022, intitulata „Classics Reborn”, care prezinta o colectie realizata in intregime din materiale mai sustenabile. In plus, pe parcursul viitorului sau turneu Wonder: The World, Shawn Mendes va purta produse personalizate TOMMY HILFIGER, realizate din materiale mai sustenabile, abordand diverse stiluri. De asemenea, Tommy Hilfiger va dona 1 milion USD pentru a sustine eforturile de a atenua si compensa impactul asupra mediului din timpul turneului. Parteneriatul va culmina cu o colectie capsula, realizata impreuna, si va fi lansata in primavara anului 2023, redand un stil atemporal, mai sustenabil. In colectie vor fi integrate procese inovatoare in ceea ce priveste materiale reciclate dar si materiale noi, si, de asemenea, practici de design circular.

„Shawn nu este doar un muzician multitalentat – el reprezinta si o noua generatie de Futuremakers care inteleg nevoia de actiune”, a spus Tommy Hilfiger. „Prin unirea fortelor cu Shawn pentru a invata, a impartasi si a inova, putem construi pe ceea ce am realizat deja si putem duce calatoria noastra in materie de sustenabilitate la nivelul urmator. Desi recunoastem ca mai avem un drum lung de parcurs, impreuna putem obtine si mai multa constientizare pentru a avea un impact pozitiv si de durata.”

Urmand sa fie lansata pe 16 mai 2022, pentru campania TOMMY HILFIGER „Classics Reborn” s-a colaborat cu fotograful Craig McDean si il prezinta pe Shawn Mendes purtand diverse stiluri din colectia 1985 Program, inclusiv polo-ul emblematic din 1985, realizat din bumbac organic. Prin utilizarea bumbacului organic, realizarea colectiilor 1985 Program din 2022 a redus echivalentul CO2 cu aproximativ 48% si au fost evitate 692 de tone de emisii. Acesta este  echivalentul a 641 de zboruri dus-intors de la Londra la New York pentru un pasager. Shawn Mendes poarta, de asemenea, denim mai sustenabil, care este produs folosind 20% bumbac reciclat post-consum, care necesita mai putina apa si energie in timpul etapelor sale de finisare. Look-ul este completat cu piese vintage TOMMY HILFIGER, care celebreaza produsele favorite care starnesc nostalgie.

Pentru viitorul sau turneu Wonder: The World, Shawn Mendes s-a angajat sa mentina un climat pozitiv, reducand emisiile de CO2 cu 50% per spectacol, comparativ cu ultimul sau turneu mondial din 2019 si atenuand toate emisiile ramase printr-o combinatie de eliminare a carbonului si proiecte de evitare a emisiilor de carbon. Pentru a-si sprijini misiunea si parteneriatul comun, Tommy Hilfiger va dona 1 milion USD pentru a face posibila implementarea Programului Sustainability & Tour Greening. O parte substantiala a acestei investitii va fi donata agriculturii regenerative a bumbacului, un nou pas in dezvoltarea initiativelor de sustenabilitate mai ample ale brand-ului Tommy Hilfiger. Pe tot parcursul turneului, Shawn Mendes va purta, de asemenea, modele personalizate si mai sustenabile, cu look-uri obtinute din materiale ramase din colectiile anterioare TOMMY HILFIGER, precum si din ceea ce se numeste vintage deadstock, adica produse noi, nepurtate dar care nu au fost vandute, si materiale reutilizate.

O etapa cheie a parteneriatului, Tommy Hilfiger si Shawn Mendes vor introduce, de asemenea, in primavara anului 2023, o colectie capsula realizata in comun. Aceasta va prezenta stiluri de calitate prin care se reimagineaza piesele clasice TOMMY HILFIGER cu design circular, fiind implicate in procesul de realizare inovatii in ceea ce priveste reciclarea materialelor.

„Intotdeauna am fost inspirat de Tommy si de brand-ul emblematic pe care l-a construit si sunt incantat sa impartasesc calatoria noastra impreuna cu fanii mei”, a spus Shawn Mendes. „Toata lumea are un rol in crearea unui viitor mai sustenabil si sunt inspirat sa vad ce putem realiza. Astept cu nerabdare sa invatam unii de la altii, sa explorez modul in care reimaginatia creativa poate avea un efect pozitiv asupra industriei modei si sa impartasesc ce inseamna pentru mine a trai intr-un mod mai sustenabil. ”

In lunile urmatoare, mai multe detalii despre colaborarea „Play it Forward” vor fi distribuite pe canalele de comunicare Tommy Hilfiger si Shawn Mendes.  Prietenii si fanii brand-ului TOMMY HILFIGER sunt invitati sa se alature conversatiei in social media folosind @TommyHilfiger, #TommyHilfiger si @ShawnMendes.

Urmareste Acasa.ro pe Facebook! Comenteaza si vezi in fluxul tau de noutati de pe Facebook cele mai noi si interesante articole de pe Acasa.ro.

  •  
  •  

Articol scris de

Vezi toate articolele

Expertul Acasa.ro, Monica Zainescu, make-up artist

Experti Stil

Expertul Acasa.ro, Gabi Urda: La ce ma uit cand cumpar un palton, haina de iarna

Experti Stil

Expertul Acasa.ro, Gabi Urda: Catifea – manevra vestimentara de toamna

Experti Stil

Sfatul expertului

Expertul Acasa.ro, Gabi Urda: Cum iti adaptezi garderoba la zilele fierbinti de vara

Expertul Acasa.ro, Gabi Urda, consultant de comunicare si stilist personal

Pune o intrebare

Cauta-ti perechea

Sfatul expertului

Expertul Acasa.ro, Gabi Urda: Cum sa-ti alegi blazerul/sacoul/taiorul

Expertul Acasa.ro, Gabi Urda, consultant de comunicare si stilist personal

Pune o intrebare