Filmata si regizata de Alasdair McLellan, campania surprinde distributia in cele mai actuale stiluri, gandite si perfectionate pentru acest sezon. Moderne, minimale si senzuale, fotografiile redau tipul de imagini pentru care brandul este cunoscut, surprinzand adevarata incredere a fiecarui talent. Seria episodica de videoclipuri prezinta talente care se intersecteaza intr-o lume Calvin Klein in care activitatile de rutina – de la antrenamente la spalat rufe si la luat masa de unul singur – sunt orice altceva decat banale.
In campanie este actorul si regizorul Chloë Sevigny, compozitorul si actorul Dominic Fike, artistul si interpretul global JENNIE, actorul, interpretul si compozitorul Michaela Jaé Rodriguez, actorul si activistul Susan Sarandon si actorul, producatorul Yahya Abdul-Mateen II alaturi de modelele Akon Changkou, Efron Danzig, Fran Summers, Kade Holt, Lila Moss, Precious Lee si Rianne Van Rompaey.
Noile stiluri Underwear si de loungewear prezentate in campanie includ Embossed Icon, logo-ul semnatura reimaginat intr-un design in relief repetitiv, si Bonded Flex, care ofera confort fara armatura, cu suport inovator din tricot fara cusaturi, ambele realizate dintr-un amestec de materiale reciclate. Noile siluete Modern Cotton, inclusiv o braleta pe un singur umar, actualizeaza unul dintre cele mai emblematice stiluri Calvin Klein. Modern Cotton Naturals ofera nuante si taieturi noi si sunt realizate cu fibre mai durabile.
Blugii canalizeaza spiritul tineresc al anilor ’90 si se remarca prin functionalitate, texturi dinamice si proportii actuale. Denimul original de designer a evoluat.