Inspirandu-se din cultura pop de pe Coasta de Est, piesele emblematice includ camasi clasice Oxford si pantaloni de trening tip varsity, cu dungi indraznete color block si siluete supradimensionate. Din seria produselor versatile must-have fac parte rochia camasa si trenciul, care sunt realizate din bumbac organic pentru o abordare mai sustenabila a elementelor esentiale ale sezonului. Stilurile de tartan Black Watch care prezinta noua TH Monogram joaca un rol central in linia de imbracaminte pentru barbati, in timp ce emblematica haina peacoat si rochia camasa pentru femei sunt reproiectate in materiale noi pentru a se potrivi sezonului de tranzitie. Tricoturile din lana si jachetele bomber cu numere de universitate ofera variante stralucitoare pentru ocazii de sarbatoare, iar imbracamintea de lux reprezinta tinuta suprema pentru relaxarea de dupa sarbatori.
Dupa campania de toamna ‘22 inspirata de Fabrica lui Andy Warhol, campania Festiva celebreaza bucuria de a oferi cadouri pe tot parcursul sezonului de sarbatori si aduce un omagiu petrecerilor celebre organizate de Warhol. Astfel de scene sunt aduse la viata printr-o distributie de creatori, artisti, movers & shakers, care ii include pe Sam Dilkes, King Owsu, Bwonhee Lee, James Corbin, Jay Jay, Luoyi, Bingbing Liu, Tara Halliwell si Londone Myers – fiecare manifestandu-si exprimarea de sine intr-o forma unica in cadrul unei mese festive prin excelenta, sarbatorind spiritul de echipa, bucuria de a fi impreuna si conceptul de comunitate.