„A fost uimitor sa urmaresc calatoria lui Megan, Johnathan si Clarence din cadrul competitiei New Legacy Challenge”, a declarat Tommy Hilfiger, Designer Principal, Tommy Hilfiger Global. „Prin colectiile lor au dat dovada de creativitate si viziune remarcabile si sunt atat de incantat sa vad cum talentul lor modeleaza viitorul industriei noastre. Felicitari lui Clarence pentru ca a castigat competitia! Parteneriatul nostru cu Harlem’s Fashion Row isi are radacinile in angajamentul nostru comun de a sustine diversitatea celor inzestrati cu un astfel de talent, iar seara aceasta a marcat un moment semnificativ pentru noi.”
Competitia New Legacy Challenge a fost creata pentru a sprijini la nivel global talentul celor din comunitatea persoanelor de culoare, aflati la inceput de cariera. Competitia evidentiaza istoria si contributiile aduse in moda de comunitatile persoanelor de culoare, celebrand, de asemenea, vocile noii generatii de designeri negri. In 2021, aplicatiile a 12 concurenti au fost selectate, iar designerii au fost invitati sa-si prezinte lucrarile unui juriu printr-o expozitie virtuala.
S-a dorit sa se continue alinierea la misiunea Programului People's Place, si anume aceea de a promova reprezentarea in industriile modei si creative a comunitatii BIPOC, motiv pentru care s-a ales o echipa diversa de creatori care a lucrat cu finalistii atat in fata cat si in spatele camerei pentru ca ale lor creatii unice sa prinda viata. Echipa a fost formata din:
- Fotograf: Justin French (@frenchgold)
- Styling: Randy Cousin (@cousinrandy)
- Hair stylist: Jonathan De Francesco (jondefranc)
- Modele: Elaine Palacios (@elainelorelin) si Baba Diop (@quaintbaba)
„Reiteram conceptul colaborarilor de produse in moda prin Programul People’s Place”, a declarat Randy Cousin, SVP Product Concepts si Programul People’s Place, Tommy Hilfiger. „Programele de colaborare precum New Legacy Challenge sunt centrate pe acces, ca sa putem sa facem loc pentru mai multe resurse, mentorat si oportunitati care vor amplifica vocile talentelor BIPOC. Credem cu adevarat ca parteneriate ca acestea ar putea servi ca un model valoros pentru industria noastra.”
„Este intotdeauna o mare onoare pentru noi sa colaboram cu lideri mondiali din lumea modei care impartasesc aceeasi viziune cu noi si aduc in discutie teme precum diversitatea si incluziunea in industrie, investind impreuna timp, energie si resurse in urmatoarea generatie de talente iconice din comunitatea perrsoanelor de culoare.”, a declarat Brandice Daniel, fondatorul Harlem's Fashion Row.
Pe 8 martie 2022, cei trei finalisti si-au expus colectiile in runda finala de la New Legacy Challenge, care a avut loc la The EDITION Times Square Hotel. Megan, Johnathan si Clarence si-au prezentat inspiratia, conceptele si colectiile in fata unui juriu format din Tommy Hilfiger, Anthony Ramos - artistul castigator de GRAMMY si nominalizat la Emmy si Golden Globe, si directorii de la Tommy Hilfiger si HFR.
In timpul evenimentului final din 10 martie 2022, Clarence a fost anuntat castigatorul New Legacy Challenge. El va primi un grant de 20.000 de dolari si oportunitatea de a fi co-desginer al unei colectii capsule alaturi de echipa de design Tommy Hilfiger.
„Sunt onorat sa fiu desemnat castigatorul New Legacy Challenge”, a spus Clarence Ruth. „Aceasta oportunitate mi-a adus o incredibila libertate creativa si sansa de a invata si de a ma dezvolta lucrand alaturi de Urs Graber, mentorul meu de la Tommy Hilfiger. Sunt incantat sa merg inainte si sa iau tot ce am trait prin aceasta experienta si sa integrez in procesul meu de design, precum si sa ofer sprijinul meu designerilor de culoare.”
Brand-ul lui Clarence, Cotte D’Armes, exploreaza denimul dintr-un punct de vedere nou, cu o colectie de pantaloni, topuri si outwear bazata pe denim, care imbina stilul military cu o nota de streetwear si biker chic
Evenimentul final a inclus si proiectia seriei documentare New Legacy Challenge, care a fost regizat de cineastul premiat Luchina Fisher. Documentarul, care ofera publicului o privire in interior asupra competitiei, va fi lansat pe canalele Tommy Hilfiger la nivel global in aprilie 2022.
Programul People’s Place a fost lansat in iulie 2020, inspirandu-se din primul magazin cu acelasi nume al lui Tommy Hilfiger, pe care l-a deschis in 1969 in orasul sau natal, Elmira, NY. Programul amplifica eforturile companiei si dedicarea resurselor pentru cresterea oportunitatilor si vizibilitatii pentru comunitatile subreprezentate din industriile globale de moda si imbracaminte. Platforma actioneaza in conformitate cu aceste angajamente prin trei piloni — Parteneriate & Reprezentare, Sprijin in cariera & Acces la industrie si Leadership in industrie — cu obiectivul de a obtine o schimbare semnificativa si de lunga durata. Pentru mai multe informatii despre calatoria de sustenabilitate sociala si de mediu a lui Tommy Hilfiger, vizitati sustainability.tommy.com.