Videoclipurile sunt sustinute de o voce puternica in lumea fashion, Nell Kalonji, care este stilist in Londra si membru fondator al Rubric Initiative, o organizatie dedicata abordarii barierelor care ingradesc intrarea in industria fashion a unei generatii noi de talente. Kalonji isi exprima stilul unic prin sase tematici: blugii de vara, blugii mom, blugii boyfriend / baggy, blugii skinny, blugii colorati si blugii sub genunchi. Aceste teme au fost stabilite in consultare cu Google Creative Works, care a analizat cautarile de top pentru intrebarile legate de denim din toata Europa.
„Blugii sunt item-ul vestimentar cel mai universal, dar pentru multi oameni, poate fi coplesitor sa gaseasca marimea perfecta, tesatura, culoarea sau croiala potrivite”, spune Kalonji. „A fost o experienta care m-a invatat sa inteleg cele mai presante intrebari ale oamenilor despre blugi si mi-a permis sa imi pot exprima propriul stil - sincer si autentic - prin sase look-uri esentiale formate cu ajutorul denimului.”
Naratiunea videoclipurilor este simultan informala si informativa, oferind publicului oportunitatea de a o urmari pe Kalonji cum interactioneaza cu modelele pe masura ce construieste look-uri specifice Calvin Klein Jeans. Se vor putea observa piese care celebreaza nostalgia anilor '90 in combinatie cu stiluri diferite, precum high-rise, boyfriend, baggy si skinny. Mom jeans de inspiratie vintage au talie inalta si croiala conica, in timp ce dad jeans devin atractivi printr-un look slouchy, oversized si confortabil. Croiala versatila cu talie inalta si straight fit, care a devenit faimoasa in anii '80 revine cu o reinterpretare, forma taliei inalte fiind mai fit, lungimea pantalonului incheindu-se chiar la glezna. Aceste stiluri sunt completate de o gama de blugi skinny (de la tesaturi relaxate la super stretch, care se muleaza perfect pe piele), plus stiluri de vara in nuante precum alb, albastru deschis, gri.
CKunfiltered: Jeans este cea de-a doua editie a seriei CKunfiltered, o continuare a seriei de succes CK Unfiltered: Bra Talk din toamna anului 2020. Proiectul reflecta in continuare angajamentul Calvin Klein de a interactiona atat cu publicul nou, cat si cu comunitatile existente prin continut creativ, neasteptat, creat in urma unei analize digitale care ofera date si informatii relevante despre consumatori.