In Romania, campania Tommy Hilfiger “Pass the Mic” a fost dusa mai departe prin vocile a doua actrite – Ada Gales si Dana Rogoz. Fiecare a promovat pe platformele personale de social media un mesaj de impact despre valorile si principiile in care cred, si care de asemenea se regasesc in AND-ul brand-ului american: sustenabilitate si dezvoltare personala.
Dana Rogoz a vorbit despre ceea ce inseamna dezvoltare personala din perspectiva fricii constante pe care multi o experimenteaza, si anume aceea de a (NU) fi suficient de bun/a. Actrita, care la varsta de trei ani a intrat in grupul Minisong, urmand ca un an mai tarziu sa plece in primul ei turneu artistic, a abordat cu sinceritate in fata comunitatii ei online un aspect al vietii sale pe care nu il impartasise niciodata publicului. Mesajul ei curajos a fost vizionat de peste 80.000 de persoane si a starnit un benefic dialog intre followers. Oferindu-li-se contextul perfect de a-si face „vocea” auzita, acestia au preluat microfonul de la Dana si au povestit despre situatii personale asemanatoare.
Ada Gales a preluat stafeta de la Dana, construindu-si propriul discurs despre sustenabilitate. Printr-un performance de poezie, Ada a dezvaluit o perspectiva intima si emotionanta asupra felului in care oamenii interactioneaza cu planeta. Gestul ei a avut un efect interactiv in cadrul comunitatiile sale online, si multi followers au acceptat provocarea de a se transforma in participanti activi in construirea unui lumi mai sustenanbile.
Campania “Pass the Mic” prin care se prezinta colectia Toamna 2021 Tommy Hilfiger imbina perfect elementele moderne cu cele iconice. Bazandu-se pe ambitioasa misiune de sustenabilitate a lui Tommy Hilfiger, Waste Nothing si Welcome All, colectia Toamna 2021 Tommy Hilfiger este realizata folosind si mai multe metode si materiale sustenabile si este disponibila pe ro.tommy.com si in magazinele selectionate Tommy Hilfiger.