Pentru ea

#denim #articole denim #C&A

C&A doreste revolutionarea designului articolelor din denim

C&A anunta azi parteneriatul cu Jean School Amsterdam. Jean School Amsterdam este un proiect a carui baza a fost pusa de catre Regional Community College of Amsterdam si House of Denim ce consta in sustinerea in cadrul unei facultati de design a specializarii denim. Lansarea acestui parteneriat C&A-Jean School Amsterdam are loc datorita editiei cu numarul 3 a competitiei C&A Design Challenge: o platforma lansata in urma cu doi ani de catre compania C&A pentru a sustine tinerele talente din designul vestimentar. Editia din acest an provoaca opt creatori de la Jean School sa reinterpreteze o piesa cheie din denim intr-o maniera moderna, stylish si foarte accesibila.

Denimul este una dintre cele mai democratice tesaturi ale tutoruor timpurilor, un material cheie atat in garderoba femeilor, cat si a barbatilor si copiilor. Fiind unul dintre cei mai importanti jucatori pe piata articolelor din denim din Europa, parteneriatul cu Jean School aduce companiei C&A un aer fresh. in 1841 cei doi frati fondatori ai brandului C&A - Clemens si August Brenninkmeijer – au inceput un process de democratizare a modei prin comercializarea articolelor vestimentare ready-to-wear clasei mijlocii, la preturi extrem de accesibile.

“Suntem foarte incantati sa realizam editia din acest an a C&A Design Challenge in parteneriat cu Jean School, avand in vedere ca impartasim aceleasi idei in ceea ce priveste standardele de productie, sustenabilitatea si sustinerea noilor generatii”, a declarat Eva Ziegler, Brand & Marketing Director C&A Europa. “Acest eveniment marcheaza prima initiativa comuna pentru un angajament pe termen lung si suntem nerabdatori sa pornim in aceasta calatorie de design impreuna.”

Cei 8 participanti la Design Challenge 2015 sunt studenti din anul 3 ai Jean School – un program universitar initiat de Regional Community College of Amsterdam (sistemul de invatamant superior olandez) si House of Denim. Sarcina lor va fi sa aleaga o piesa cheie din denim pentru femei, barbati sau copii (ex: clasicii jeansi evazati , jacheta de jeans) si sa o transforme intr-o piesa contemporana care sa intruneasca o serie de criterii: sa fie accesibila ca pret, sa fie produsa din material provenit din surse sustenabile si sa aiba caracteristici artizanale. Dupa deliberari si analize, juriul format din reprezentanti C&A si Jean School va hotari care piese sunt alese finaliste. Dintre articolele de design ajunse in finala, unul singur va fi produs ca articol de design sustenabil, din denim , si vandut in serie limitata in magazine C&A selectionate din Europa.

Mira Copini, co-fondatoarea Jean School a declarat: “Suntem extrem de maguliti sa participam in proiectul C&A Design Challenge 2015. Pentru studenti este o sansa unica sa lucreze pentru un retailer de renume pe piata de moda din Europa. Este o onoare sa muncim alaturi de You Nguyen si echipa lui de designeri specializati in denim. Studentii sunt entuziasmati ca pot sa demonstreze ce au acumulat in cei 3 ani de studiu al denimului, cu atat mai mult cu cat unul dintre ei isi va vinde creatia in magazine C&A din Europa.”

Pentru a-i ajuta pe participanti, compania C&A le-a pus la dispozitie toate materialele de care dispune si , de asemenea, o echipa de experti C&A in denim care sa ii sustina pe parcursul competitiei.

You Nguyen, directorul de creatie al departamentului Denim a afirmat ca “Parteneriatul cu Jean School este un proiect de suflet pentru mine deoarece reprezinta o oportunitate unica de a oferi suport noilor generatii de designeri specializati in denim. Pe parcursul carierei mele am avut sansa sa lucrez alaturi de nume de referinta precum Junya Watanabe, Jean Paul Gaultier sau Henry Holland, iar aceasta experienta a fost o sursa importanta de inspiratie pentru mine. Sunt convins ca, impreuna cu echipa de design C&A, putem inspira si noi la randul nostru o noua generatie de studenti care pana acum au dat dovada de talent si ambitie dar si de o sete de cunoastere extraordinara. Abia astept sa fiu alaturi de studenti in calatoria lor si sa promovam impreuna denimul pentru noile generatii. “

Design Challenge este o competitie unica si permite participantilor sa descopere fiecare pas din procesul de productie : de la idee la schita si de la mostra/prototip la productie in serie. Tot in cadrul acestei competitii tinerii designeri vor putea lua parte la procesul de promovare a creatiilor: prezentare de moda, strategie si vanzare. Componenta sustenabila a acestei competitii este cheie in intreg procesul de productie al companiei C&A, care s-a angajat sa ofere articole durabile produse responsabil, la calitate inalta si preturi accesibile. in ultimii 10 ani C&A a depus eforturi mari pentru a realiza un lant sustenabil de furnizori si materiale pentru a proteja resursele naturale si pentru a livra produse sigure clientilor sai.

Studentii vor intra in competitie pe 20 Februarie, iar castigatorul va fi anuntat pe 1 Aprilie. Gala de premiere si prezentarea piesei castigatoare va avea loc pe 14 Aprilie la Amsterdam. O mostra a creatiei castigatoare va fi prezentata presei odata cu lansarea colectiei de Toamna/Iarna 2015 in showroom-ul C&A din Paris, pe data de 5 Mai 2015. De asemenea, produsul castigator va fi pus in vanzare incepand cu 6 August 2015, in magazinele selectionate C&A din Europa.

Despre C&A Europa

Cu peste 1 575 de magazine in 21 de tari europene si peste 35 000 de angajati, C&A este unul dintre retailerii de top din Europa. C&A Europa intampina si serveste zilnic mai mult de 2 milioane de vizitatori cu produse de calitate si moda accesibila, pentru intreaga familie. C&A este parte a companiei Cofra Holding AG.

Pe langa tarile din Europa, C&A este prezenta si in Brazilia, Mexic si China.

Pentru mai multe informatii vizitati www.c-and-a.com.ro.

Despre JEAN SCHOOL Amsterdam

in 2012, ROCvA (Regional Community College of Amsterdam) si House of Denim si-au unit cu success fortele pentru a crea primul sistem educational din lume dedicat exclusiv designului produselor din denim: Jean School. Acest sistem pregateste studentii pentru a deveni experti in denim, in comertul conventional si experti in competente ca: croire, coasere, tesatorie si tehnici de spalare. Toate acestea cu un puternic accent pe sustenabilitate si maiestrie/mestesug. Curicula scolara a fost dezvoltata in stransa cooperare cu compania de recrutare si consultanta HTNK Fashion, branduri specializate in comercializarea articolelor de blugi si a altor experti in domeniu. Dupa interesul enorm aratat de catre mass-media si a cererii din ce in ce mai mari din partea studentilor si a brandurilor din intreaga lume, Jean School va oferi un “International Course” - un curs compact pentru vorbitorii de limba engleza, condensat in noua luni, pentru studentii internationali.

Pentru mai multe informatii, accesati: www.jeanschool.com sau contactati jeanschool@rocva.nl.

Advertorial

Urmareste Acasa.ro pe Facebook! Comenteaza si vezi in fluxul tau de noutati de pe Facebook cele mai noi si interesante articole de pe Acasa.ro.

  •  
  •  

Articol scris de

Vezi toate articolele

Articole din stil-feminin

Expertul Acasa.ro, Monica Zainescu, make-up artist

Experti Stil

Expertul Acasa.ro, Gabi Urda: La ce ma uit cand cumpar un palton, haina de iarna

Experti Stil

Expertul Acasa.ro, Gabi Urda: Catifea – manevra vestimentara de toamna

Experti Stil

Sfatul expertului

Cauta-ti perechea

Sfatul expertului

Expertul Acasa.ro, Gabi Urda: Trucuri vestimentare pentru mignone

Expertul Acasa.ro, Gabi Urda, consultant de comunicare si stilist personal

Pune o intrebare