Stiinta & Tehnologie

Vanzarile de masini de lux au mers bine in 2006

Sfarsitul de an nu a mers bine pentru producatorii auto care vand masini in Europa. Luna decembrie a insemnat o scadere a vanzarilor fata de luna precedenta cu 0.3 procente. Desi scaderea a fost mica, ea a insemnat o masini in zona UE. La nivelul intregului an 2006, Uniunea Europeana numara un plus de 15.3 milioane de masini, cu 0.7 procente mai mult ca in 2005. Brandurile cu scaderi mai accentuate in vanzari au fost cele care construiesc masini pentru segmentul de mijloc: Volkswagen, Renault, Peugeot si Opel. Coreeni de la Hyundai si Kia – considerate branduri low-medium – in zona de vest a Europei au inregistrat scaderi si mai accentuate, de peste 10 procente. In 2006 au mers bine producatorii de masini premium si de lux. Cei mai castigati sunt motoristii germani care au crescut cu rate de invidiat. Audi – parte a volkswagen group – si-a imbunatatit vanzarile cu 14 procente fata de anul precedent. Mercedes a crescut cu 21 de procente, iar pe primul loc in acest top s-a situat BMW, cu o apreciere de 23 de procente. O situatie atipica o constituie italienii de la FIAT care au reusit vanzari impresionante cu modelul Grande Punto . FIAT reuseste, dupa mai bine de patru ani, sa plateasca dividente actionarilor sai, la finele lui 2006. Japonezii de la Toyota incheie 2006 pe plus, fapt ce confirma aprecierea de care se bucura brandul, la nivel mondial.

Urmareste Acasa.ro pe Facebook! Comenteaza si vezi in fluxul tau de noutati de pe Facebook cele mai noi si interesante articole de pe Acasa.ro.

  •  
  •  

Articol scris de

Vezi toate articolele

Articole din stiinta-tehnologie

Top

Cauta-ti perechea