Stiinta & Tehnologie

Skoda Fabia, capabila dar nu lider

generatie a modelului a fost intotdeauna apreciata pentru tinuta de drum foarte buna. Noua generatie nu face nici ea nota discordanta. Suspensiile moi se simt foarte bine pe drumurile ceva mai denivelate ale oraselor. Totusi, in comparatie cu modelele concurente, noua nu este atat de sigura pe viraje si, in ciuda faptului ca dispune de o accleratie bine pusa la punct, nu este atat de agila pe cat s-ar putea crede. Fabia te cam zdruncina Masina este usor de condus si pare robusta din punct de vedere mecanic, cutia de viteze fiind destul de bine pusa la punct. Totusi, la versiunile ieftine, cea dotata cu motorul de 1.2 litri pe benzina dar si TDI-ul de 1.4 litri, treptele joase se schimba parca prea repede. Versiunea pe benzina este destul de silentioasa in timp de TDI-ul vibreaza cam tare si este destul de zgomotos in momentul in care masina sta pe loc. Design imprumutat din mai multe parti Noua Skoda Fabia reprezinta un mixt realizat de designerii de la Skoda intre modelul MPV Roomster, cateva elemente de design de la Suzuki Swift dar si multe puncte comune cu vechea generatie Fabia. Sasiul confirma in mare parte faptul ca noua generatie se bazeaza foarte mult pe modelul pe care il inlocuieste, cu deosebirea ca noua Skoda Fabia a facut un pas in plus spre modernizare fata de modelul de la care a pornit inital conceptul Fabia, si anume Volkswagen Polo . Principalii adversari de pe piata pentru modelul ceh ar fi Renault Clio , Opel , Peugeot 207, Ford Fiesta si SEAT Ibiza. Interior cam ca la vechea Fabia Interiorul este simplu iar tapiteria este durabila. Ceea ce dereanjeaza este faptul ca designerii constructorului Skoda nu au adus un element important de noutate. Spatiul interior este mai mult decat decent, pasagerii de pe bancheta din spate a unei Skoda Fabia avand la dispozitie spatiu suficient pentru picioare, masina fiind de asemenea suficient de inalta astfel incat sa exista suficient spatiu pentru cap. Portbagajul are un volum de 300 de litri, cifra decenta pentru clasa din care face parte noua Fabia. Consum cam mare Punctul slab al noului model Fabia este consumul. Consumul real al masini se afla mult peste consumul declarat de catre producatorul ceh. Motorizarile care stau cel mai prost la acest capitol sunt: TDI-ul de 1.4 litri si versiunea de benzina de 1.2 litri.

Urmareste Acasa.ro pe Facebook! Comenteaza si vezi in fluxul tau de noutati de pe Facebook cele mai noi si interesante articole de pe Acasa.ro.

  •  
  •  

Articol scris de

Vezi toate articolele

Articole din stiinta-tehnologie

Top

Cauta-ti perechea