Stiinta & Tehnologie

Renault vrea versiuni complete

Concomitent au aparut doua informatii interesante despre viitorul modelelor Renault. Desi este asteptat abia la anul, Scenic , la a treia sa generatie, este reprezentat din semiprofil si din spate in doua fotografii, insotite si de cateva informatii. In al doilea rand, Renault a anuntat ca schimba strategia in ceea ce priveste oferta de versiuni standard la toate modelele brandului si va incepe odata cu noul Megane. Scenic III Linia designului exterior imprumuta o serie de elemente de la noul Renault Laguna . Renault isi doreste sa impresioneze atat de tare cu noul Scenic, incat sa ajunga cea mai bine vanduta masina din clasa sa. Pentru asta, monovolumul de familie va fi prevazut cu plafon panoramic sau cu blocuri de lumini cu LED-uri. Privita de departe, masina pare ca imprumuta din aspectul exterior compact si atragator al rivalului C4 Picasso . Stopurile sunt si ele deosebite de cele existente pe modelul actual. Practic, Scenic-ul din poza seamana putin cu ce vinde acum Renault. Schimbarea este in bine, asa ca Renault poate sa spere la vanzari mai mari, implicit la profit. Sub capota Scenic va fi oferit cu o gama larga de propulsosre pe benzina si motorina. Versiunea de top va fi dieselul de 2.0 litri dCi capabil sa ofere soferului 175 de CP. Pretul masinii in versiunea de baza incepe de la aproximativ 20 de mii de euro. O noua scara a valorii Intentia declarata a francezilor este sa creasca valoarea intrinseca a fiecarei unitati care paraseste linia de productie si are logo-ul Renault pe masca radiatorului. Viitorul model Megane – masina asteptata chiar in acest an la salonul de la Paris, in octombrie – va fi disponibil in doar 3 versiuni: Extreme, Impulsion si Exception. Fiecare dintre acestea va beneficia de aportul unor elemente care, pana acum, erau ori optionale ori intrau in componenta versiunilor mai scumpe. Spre exemplu, in prima versiune de dotari – Extreme – Megane-ul va putea fi cumparat, printre altele, cu roti din aliaj de 16 inci sau cu volan si schimbator invelite in piele. Nu pare totusi o “gasalnita” foarte ingenioasa pentru ca totul costa, in final. Francezii tin sa ne contrazica totusi pentru ca sustin ca imbogatirea modelului, desi ii costa intr-adevar putin peste 1000 de euro, nu se reflecta in pretul final decat cu 100 de euro. Algoritmul va fi pastrat si la urmatoarele doua versiuni. Va face acest lucru ca Meganul III sa devina un adevarat “ chilipir ” la revanzare? Pentru ca aici pare ca se joaca cea mai importanta miza intre producatorii auto. Pretul unei masini fiind perceput – din ce in ce mai pregnant – drept suma din: costul initial plus service-are minus pretul de revanzare.

Urmareste Acasa.ro pe Facebook! Comenteaza si vezi in fluxul tau de noutati de pe Facebook cele mai noi si interesante articole de pe Acasa.ro.

  •  
  •  

Articol scris de

Vezi toate articolele

Articole din stiinta-tehnologie

Top

Cauta-ti perechea