Campania a fost dezvoltata si implementata de Initiative, s-a lansat pe 16 iulie si se va incheie pe 31 august 2009.
Canicula = reducere
Mecanismul promotiei reuseste sa inverseze sezonalitatea vanzarilor de varf; canicula nu mai constituie o problema, ci pretextul unei experiente inedite gazduite de magazinul online Orange.
Astfel, fiecare grad înregistrat peste temperatura de referintade 25 de grade se traduce in procente de reducere la telefoanele comercializate in agazinul online Orange. La finalul promotiei, inperioada 25-31 august, temperatura de referinta coboara pana la 20 de grade, oferind clientilor posibilitatea sa obtina reduceri si mai mari. Pentru a pune in valoare mecanismul promotiei, campania este comunicata exclusiv in mediul online si ofera o experienta interactiva completa.
Prezentare
Canicula face bine la reducere a debutat cu bannere cu continut dinamic, care afiseaza temperatura inregistrata in timp real si nivelul de reducere corespunzator. Bannerele au fost prezente pe site-uri romanesti importante, dar si pe site-uri meteo externe cum ar fi accuweather.com si weather.com, targetate pentru vizitatorii din Romania.
Complementar bannerelor au fost incluse elemente de branding pe site-uri importante de stiri si meteo, pe site-uri agregatoare de preturi, in portaluri cu secyiuni meteo si pe bloguri. Componenta de search a fost si ea implementata inovativ, cu Google adwords dinamice, actualizate in timp real, in functie de temperatura inregistrata.
Jocuri, widget-uri si retele sociale
Pentru a aduce promotia si mai aproape de clienti, Orange si Initiative au construit un set de instrumente interactive ce ofera diferite modalitati de conectare si interactiune ca widget-uri ce pot fi preluate in profilele din retelele sociale Facebook si Hi5 si permit vizualizarea permanenta a temperaturii si a reducerii sau o aplicatie desktop care poate fi instalata simplu si rapid pe orice sistem de operare si care da posibilitatea setarii nivelului de alerta si vizualizarea preturilor actualizate permanent pentru o selectie de produse promovate.
Totodata, Orange si Initiative au mai creat si un widget-joc ce poate fi jucat pe bloguri sau in retelele sociale si chiar preluat pe propriul blog, clasamentul jucatorilor si al blogurilor putand fi accesat pe site-ul Orange.
Instalarea acestor instrumente se poate face atat din retelele de social media cat si direct din site-ul Orange, prin intermediul paginilor dedicate, iar pentru monitorizarea activitatii s-a implementat o aplicatie care stocheaza si centralizeaza toate datele: instalari, utilizatori si alerte setate, evolutia zilnica a temperaturii, la ce produse si reduceri au fost inregistrate cele mai multe click-uri si din ce retea sociala au provenit, acestea. Personajul animat prezent pe materialele campaniei a fost creat de Publicis special pentru Orange.