Pentru ca Audi are de gand da aduca noul S8 in showroomuri, publicatia AutoWeek a „imprumutat” euro , iar cei de la AutoWeek cred ca merita fiecare eurocent.
Sub capota S8-ul are un motor V10 de 5.2-liter care transmite cei 450 de CP catre roti printr-o cutie de viteze automata cu sase rapoarte. In cuda masivitatii sale, V10-cele este capabil sa urce pana la 7 mii de rpm, iar cuplul maxim il atinge la jumatatea acestei scale.
Cu toate ca in ziua testelor afara ningea abundent, Audi S8 s-a simtit excelent gratie sistemului de tractiune integrala cu care este dotata. „Masina a fost un adevarat snowmobile” a spus unul dintre jurnalistii care s-au incumetat sa apese acceleratia la podea. In goana sa spre 100 de km/h, S8 s-a comportat ca un Lamborghini numai ca in ea este loc pentru inca trei pasageri fata de modelul sport italian.
Chiar daca au existat nemultumiti in privinta suspensiilor ajustabile, parerea generala a fost ca pasagerii au numai de castigat la capitolol confort datorita acestui sistem. Aceleasi suspensii vor fi folosite, optional, la alte doua modele Audi: TT si R8.
In final, masina este considerata un egal perfect al modelului Mercedes Clasa S AMG, iar cei hotarati sa cheltuiasca o avere pe o limuzina de lux vor fi „obligati” sa le conduca indelung pentru a se hotari pentru una dintre ele.