#muzica #xpressmusic #nokia x3

Nokia X3 Review

Anuntat oficial la sfarsitul anului 2009, este primul venit in "noua familie" nokia care aveau o tasta fizica dedicata pe telefon, player-ul muzical al modelului se activeaza acum prin shortcut-ul dedicat pe ecran. MP3-player-ul din dotare mai este ajutat si de D-pad, care preia functiile de player-ului atunci cand utilizatorul asculta muzica.

Totusi, telefonul are trei taste de control al player-ului muzical plasate pe partea stanga langa ecran. Vestea buna este ca controlul se face foarte usor, dar daca se alege blocarea tastaturii, butoanele nu se mai pot folosi. Daca utilizatorul va lasa tastatura deblocata poate oricand apasa alte taste in timp ce telefonul se afla in buzunar, etc. Formatele muzicale pe care , vitezele EDGE nu sunt deloc satisfacatoare. Totusi, mai exista zone in care nu exista retele 3G, prin urmare utilizatorul are totusi GPRS-ul si EDGE-ul din dotare.

Navigarea pe se va face destul de usor prin broswerele WAP 2.0/xHTML si HTML. Browser-ul web asigura o experineta decenta, chiar daca nu are suport Flash. Vestea buna este ca telefonul dispune de browser-ul pentru telefoane mobile foto a telefonului nu este nici ea performanta, mai ales la segmentul capturi video, rezolutia fiind prea mica pentru telefoanele entry-level sau mid-range existente pe piata la ora actuala. Prin urmare Nokia X3 se va baza foarte mult pe capacitale sale muzicale si look-ul aparte, chiar daca raportul calitate-pret nu este cel mai echilibrat.

Test video realizat cu Nokia X3

•
  •