Nokia 5610 XpressMusic Review

Inca nu s-a implinit un an de cat acest telefon a fost lansat pe piata, Nokia Nokia (stanga), difuzorul si camera secundara de rezolutie QVGA (dreapta). Sub ecran gasim D-pad-ul care este ceva mai diferit decat la alte telefoane . Primul lucru care il observam aici este "NaviSlide", un buton lunguiet de navigare care isi face treaba glisat la stanga si la dreapta.

Sub el gasim butoanele corespunzatoare meniurilor de pe ecran, de shortcuts, Meniu principal si Nume (Contacte). Sub ele avem un buton care in modul standby are rol de OK, iar in player-ul muzical va fi butonul de oprire/pornire melodie, iar sub el butoanele standard de apelare si respectiv respingere/terminare apel.

La glisare descoperim tastatura standard alfanumerica, taste insirate pe pentru randuri. Butoanele sunt delimitate intre ele, sunt usor bombate, tastarea facandu-se foarte usor, desi unii utilizatori vor avea unele probleme cu primul rand de taste, care este usor inaccesibil din partii superioare a telefonului.

Laturile stanga si dreapta a telefonului nu sunt prea incarcate, cea stanga de exemplu neavand nici un buton pe ea. Pe latura dreapta gasim doua butoane, cel de volum si cel dedicat camerei foto , iar latura inferioara prezinta doar orificiul de agatare a curelusei. In schimb, in partea de sus, lucrurile stau altfel. Aici gasim slotul de atasare incarcator, slotul de 2,5 mm pentru casti, cel de atasare cablu USB si butonul de deschidere a capacului bateriei.

Partea dorsala este dichisita cu difozurul muzical, o sigla Nokia si camera foto de 3,2 megapixeli cu flash LED. Pentru ca obiectivul foto este asezat aici, la glisare nu mai gasim nici un element in plus, doar o suprafata lucioasa. Sub capac gasim bateria standard Litiu-Ion cu o capacitate de 900 mAh, care dupa spusele companei rezista in jur de 320 de ore in mod standby si pana la 6 ore de convorbiri. Testul facut cu acest telefon a demonstrat ca Nokia nu a mintit la acest capitol.

este aranjat in stil matrice de 4 x 3. Interfata acestui model este S40 , editia a 5-a. Tot la acest capitol intra si mesageria. In primul rand trebuie stiut faptul ca Nokia importanta a acestui telefon, el fiind "butonul dedicat" player-ului muzical. MP3-player-ul din dotare mai este ajutat si de D-pad, care preia functiile de player-ului atunci cand utilizatorul asculta muzica.

Fortamele muzicale pe care Nokia Wi-Fi-ul, dar acest Nokia este un telefon muzical care se prezinta mai mult decat exceptional la acest capitol.

Nokia 5610 XpressMusic Review Video

Captura video realizata cu Nokia 5610 XpressMusic