Din cele 7.000 de persoane intervievate de revista connect , un numar de 1.200, reprezentand un procent de 18%, au raspuns ca au avut probleme ce au impus reparatii ale telefoanelor mobile pe care le detin.
Problemele cel mai des denuntate au fost legate de soft, de la blocarea ocazionala pana la stari de „coma” de lunga durata, din care mobilul nu mai poate fi scos. Alte cauze frecvente au fost legate de defectiuni ale componentelor electronice, probleme cu tastatura sau erori de display.
Sondajul arata ca LG se afla pe primul loc in top, cu cel mai mic procent de reparatii, de numai 10%, in timp ce media inregistrata la nivelul tuturor producatorilor este de 15% Studiul concluzioneaza ca un factor important pentru realizarea unor telefoane cu risc mic de defectiune este raportul indirect intre atentia cu care un producator isi finiseaza modelele si perioada de cand se afla pe piata, atentia la detalii fiind cea care face diferenta in acest caz.
„Fiecare produs LG este testat riguros inainte de de a fi introdus pe piata, atat din punct de vedere al functionalitatii, cat si al designului. O atentie deosebita este acordata pentru fiecare detaliu astfel incat riscul de defectiune sa fie redus la minim” afirma dl. afirma dl. Choi Kyung Seok, GSM Business Director al LG Electronics Romania.
Comparativ cu ultimul raport connect din anul 2004 privind reparatiile telefoanelor mobile, numarul modelelor cu defectiuni a scazut in fiecare an. Aceasta demonstreaza preocuparea si investitiile facute de producatori pentru a reduce cat mai mult rata defectiunilor.
Popularitate: 7%
Pentru a fi la curent cu cele mai recente lansari si informatii din domeniul telefoniei mobile aboneaza-te la Newsletterul Mobile.acasa.ro