Stiinta & Tehnologie

Italiano vero

Fiat se afla in plina expansiune, si asta se vede: lanseaza produse noi pe banda, volumele vandute cresc ametitor, calitatea masinilor devine pe zi ce trece mai buna, facand uitate zilele amare in care durata de viata a unui Fiat putea fi comparata cu a unui bun de uz casnic. Insa in tot vartejul noutatilor, Bravo reprezinta un reper: revenirea in lumea buna a industriei auto, schimbarea siglei marcii si un timp-record scurs de la concept la productia de serie . Odata cu aparitia lui Bravo, am putea spune ca vechea generatie Fiat, una cu des-tul de multe probleme, a disparut. Asta macar teoretic, deoarece Panda inca traieste bine-mersi (ar putea fi considerat singurul produs reusit din aceasta generatie, avand in vedere ca tocmai s-a produs exemplarul cu numarul 1.000.000), iar Punto Classic si-a gasit un minunat loc de pensie in estul Europei . Dar schimbarea s-a produs, ciclul s-a incheiat, iar Bravo desavarseste aceasta operatie cu succes. Cititi continuarea in text

Urmareste Acasa.ro pe Facebook! Comenteaza si vezi in fluxul tau de noutati de pe Facebook cele mai noi si interesante articole de pe Acasa.ro.

  •  
  •  

Articol scris de

Vezi toate articolele

Articole din stiinta-tehnologie

Top

Cauta-ti perechea